کرمانشاه؛

برنامه داریم زمین‌های دیم را به آبی تبدیل کنیم

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب اولویت و پتانسیل اول این شهرستان برای تدوین سند توسعه را "کشاورزی" اعلام کرد و گفت: سند توسعه شهرستان سرپل ذهاب طی هفته‌های آینده نهایی خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛جهانبخش حیدری افزود:این سند نقشه و برنامه راه را برای تک تک بخش‌ها و دستگاه‌های شهرستان تعیین می‌کند تا بر اساس آن توسعه شهرستان را پیش ببرند.

به گفته فرماندار شهرستان سرپل ذهاب، این سند بعد از نهایی شدن به سرعت وارد اجرا خواهد شد و نتیجه آن توسعه شهرستان، عمران و آبادانی، توسعه زیرساخت‌ها، رونق تولید و در نهایت کاهش بیکاری است.

وی با بیان اینکه مهمترین تولیدات شهرستان در بخش زراعت "غلات" است، تاکید کرد: در حوزه باغداری هم "انگور یاقوتی"، "گوجه سبز" و "زیتون" سرپل ذهاب قابل توجه است.

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب از وجود 44 هزار هکتار زمین کشاورزی در سرپل‌ذهاب خبر داد که از این میزان  16 هزار هکتار آبی و مابقی دیم است.

حیدری با بیان اینکه هدف ما افزایش زمین‌های کشاورزی نیست، یادآوری کرد: برنامه داریم زمین‌های دیم شهرستان را به آبی تبدیل کنیم و بهره‌وری را افزایش دهیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.