اردبیل؛

فعالیت شبانه روزی 80 مرکز خرید گندم در اردبیل

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۸۰ مرکز خرید گندم در استان اردبیل فعال بوده و خدمات شبانه‌روزی و بدون وقفه به کشاورزان ارائه می‌کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عدیل سروی در بازدید از مراکز خرید گندم اردبیل اظهار داشت: از نیمه خردادماه امسال عملیات خرید گندم از کشاورزان در سطح استان به صورت شبانه‌روزی و بدون وقفه انجام می‌شود و تاکنون بیش از 100 هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

وی افزود:‌ تاکنون هیچ گونه مشکلی در زمینه خریداری گندم از کشاورزان در مراکز خرید به وجود نیامده و در حال حاضر یک هزار و 500 نفر اعم از کارشناسان و ناظران فنی جهاد کشاورزی و سایر عوامل در این زمینه نظارت‌های لازم را انجام داده و نارسایی‌ها را گزارش و برطرف می‌کنند.

سروی از فعالیت 80 مرکز خرید در سطح استان خبر داد و گفت: از مراکز شامل مراکز خرید گندم شرکت غله، تعاون روستایی و بخش خصوصی است و با ارائه خدمات مناسب به کشاورزان تلاش می‌کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن گندم آنها را خریداری کنند که با توجه به فعالیت این مراکز مشکلی در زمینه ذخیره کردن گندم در استان وجود ندارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل درادامه با اشاره به وقوع سامانه تگرگ و بارندگی بی‌موقع در شمال استان اردبیل اظهار کرد: اگر چه این امر سبب از بین رفتن 30 هزار تن گندم مرغوب استان شده و کل آمار تولید گندم را تحت تاثیر قرار می‌دهد اما پیش بینی می‌شود امسال نیز بتوانیم شاهد افزایش تولید این محصول در استان اردبیل باشیم.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، فعالیت ، مراکز ، خرید ، گندم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار