قطعی گاز 10 هزار مشترک غرب تهران تا فردا شب

سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: بر اثر فرونشست زمین و حادثه بوجود آمده تا فردا گاز منطقه شهران قطع خواهد بود.

مجید بوجارزاده سخنگوی شرکت ملی گاز در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: حدود ساعت 5 صبح امروز در اثر فرونشست زمین در منطقه شهران و حفر گودالی به عمق حدود 20 تا 25 متر، شکستگی در خط لوله 8 اینچی گاز به وجود آمده است.

بوجارزاده افزود: در اثر پارگی و اتصال کابل برق و همچنین شکست خط لوله، گاز مشتعل شده است.

وی در ادامه افزود: بر اثر این حادثه گاز مناطق کوهسار، شهران و سولقان قطع شده ولی خوشبختانه هم اکنون آتش سوزی مهار شده است.

بوجارزاده با بیان این که در حال حاضر آتش سوزی مهار شده و در حال ترمیم و تعویض خط لوله گاز هستیم، اظهار داشت: گاز حدود 10 هزار مشترک در منطقه شهران، کوهسار، کن و سولقان تا فردا شب قطع خواهد بود.

سخنگوی شرکت ملی گاز با اشاره به بررسی های انجام شده در مورد این حادثه اظهار داشت: این موضوع در حال کارشناسی بوده ولی خوشبختانه بر اثر آتش سوزی خسارت جانی وارد نشده است.

وی هم چنین تصریح کرد: به احتمال زیاد گاز این مناطق تا فردا قطع خواهد بود و ساکنین حتما شیرهای اصلی ورودی گاز را بسته نگه داشته و در انتظار باشند تا مأمورین شرکت گاز به منازل آن ها مراجعه کنند.

به گفته ساکنان منطقه، بر اثر این حادثه تونل مترو در حال احداث واقع در این منطقه نیز دچار حادثه شده که گویا موجب تلفات جانی برای دو نفر نیز بوده است.

قطعی گاز 10 هزار مشترک غرب تهران تا فردا شب

کشته شدن دو کارگر مترو در انفجار خط لوله گاز شمال غرب تهران 

ابوالفضل قناعتی عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به کشته شدن دو نفر در حادثه انفجار خط لوله گاز شمال غرب تهران تصریح کرد: در این حادثه علاوه بر راننده بیل مکانیکی یکی دیگر از کارکنان مترو نیز جان خود را از دست داد.

قناعتی در خصوص وضعیت خانه های مسکونی در اطراف خط لوله گاز شمال غرب تهران اظهار کرد: انفجار خط لوله سبب شکسته شدن شیشه های 5 واحد مسکونی در اطراف حادثه شده و یکی از ساختمان های اداری اطراف نیز دچار حریق شده است.

وی ادامه داد: حریق این ساختمان مسکونی با تلاش نیروهای سازمان آتش نشانی به طور کامل کنترل شده اما به دلیل شدت حادثه همچنان خطراتی متحمل ساکنان اطراف حادثه است.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه هنوز هیچ اطلاعی از وضعیت تونل حفر شده مترو نیست، اذعان کرد: با توجه به اینکه هنوز هیچ خبری از وضعیت تونل حفر شده مترو منتشر نشده احتمال افزایش تلفات وجود دارد.

گاز مشترکان غرب تهران از دیگر خطوط منطقه تامین می شود

سعید مومنی مدیرعامل شرکت گاز استان تهران با بیان این که تیمهای عملیاتی هم اکنون در محل حادثه حضور دارند به خبرنگار شانا گفت: خوشبختانه این حادثه تبعات جانی نداشته و شرایط تحت کنترل است.

مومنی با بیان این که شرکت مترو باید حفره ای که به طول و عمق ٢٥ متر ایجاد شده را باید پر کند، افزود: پس از رسیدن به سطح ١,٥ تا دو متری زمین، عملیات ترمیم خط لوله را آغاز می کنیم و تا فردا بعدازظهر گاز مشترکان بصورت کامل وصل می شود.

وی تاکید کرد: خواهشمند است مشترکان شهران، کوهسار، کن و سولقان نسبت به قطع شیر اصلی گاز منازل خود اقدام و به اطلاعیه های بعدی شرکت گاز استان تهران توجه کنند.

*احتمال نشست ساختمان های اطراف/ کشته شدن 2 کارگر مترو در انفجار لوله گاز+ فیلم و تصاویر

*محدودیت تردد ممنوع در شهران/ مسیرهای جایگزین مشخص شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۵
شرکت گاز دو ساعت بعد از انفجار نسبت به قطع گاز منطقه اقدام کرده و این بی دقتی عوامل شرکت مذکور رو نشون میده که باعث ببار اومدن خسارت زیادتری شدن.حالا اگر یه مشترک دو ماه پول قبضش رو نده سریع گازش قطع میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۵
واقعا این حادثه خطرناکی بود که باعث اتش سوزی شهر های خیابان ها شهر تهران است ان هم انفجار لوله کشی شهر تهران که خطرناک تر از همه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۵
یه لوله گاز ترکبده نصف شهر مختل شده وای به روزی که زلزله بییاد
آخرین اخبار