عزیزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

تولیدات داخلی با گذر زمان بی کیفیت تر می شوند/بازار ایران در تسخیر کالاهای خارجی

منتخب مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت های تولید کالاهای ایرانی، در ابتدا با کیفیت مطلوب آغاز به کار می کنند اما با گذر زمان اجناس بی کیفیت ارائه می دهند.

تولید شرکت های ایرانی،با گذر زمان بی کیفیت تر می شوند/بازار ایران در تسخیر کالاهای خارجیعبدالرضا عزیزی منتخب مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: متاسفانه شرکت های تولید کالاهای ایرانی، در ابتدا با کیفیت مطلوب آغاز به کار می کنند اما با گذر زمان  اجناس بی کیفیت ارائه داده و با همان قیمت گذشته، محصولاتشان را به فروش می رسانند.

وی تصریح کرد: شرکت های تولید کالاهای خارجی بر خلاف شرکت های ایرانی به دنبال ارتقاء هر چه بهتر سطح کیفیت محصولات خود بوده و همین امر موجب برند سازی و موفقیت در تولید اجناسشان می شود.

عزیزی ادامه داد: برای ترویج خرید از کالاهای ایرانی و گسترش آن در سراسر کشور، شرکت های تولید کننده، باید با افزایش کیفیت،کاهش قیمت و ایجاد طراحی های متناسب با جوامع امروز به رقابت در بازار های دنیا بپردازند، چرا که افراد با استفاده از دنیای ارتباطات با خرید اینترنتی، به راحتی می توانند تمامی اجناس مورد نظر خود را از سایت های موجود تهیه می کنند.

وی افزود: از سوی دیگر جدا از بحث کیفیت کالاها، جلوگیری از ورود اجناس قاچاق به کشور، توازن میان تولید و مصرف و ایجاد بستر رقابتی با کالاهای خارجی می تواند از مهمترین راهکارهای ترویج مصرف کالا در کشور باشد.

منتخب مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: با بهبود تولید کالای ایرانی و کاهش قیمت ها به طور قطع علاوه بر اینکه اشتغالزایی ایجاد می شود،اقتصاد کشور نیز در راستای اهتمام اقتصاد مقاومتی تقویت خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
درسته چون هر چیزی که میخریم بعد از مدتی سایزش کمتر و کیفیتش پایین تر میاد ولی قیمتش همونه
آخرین اخبار