یزد؛

شکست تیم گلساپوش یزد مقابل دریانوردان بوشهر

تیم مقاومت گلساپوش یزد در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی مقابل تیم دریانوردان بوشهر تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛نبرد حساس و دیدنی هفته یازدهم  لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را دو تیم دریانوردان پارس جنوبی و مقاومت گلساپوش در حالی برگزار کردند که دو تیم در بالای جدول دارای موقعیت خوبی هستند و دریانوردان پارس جنوبی که در مقابل دیدگان هواداران خود و در ساحل زیبای خلیج فارس بازی می کرد ، نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی داشت و از همان ابتدا بازی هجومی را شروع کرد و در همان وقت اول به گل رسید و بعد از این گل باز هم بازی را در اختیار گرفت و موقعیتهای خوبی روی دروازه تیم منسجم و یکدست گلساپوش خلق کرد .

یزدی ها در این دیدار خوب بازی کردند ولی اسیر تیم پرمهره و با تجربه دریانوردان شدند ولی با این حال چند موقعیت خوب را نیز خلق کردند که با بی دقتی بازیکنان این تیم به هدر رفت.

شاگردان طبیب نژاد در وقتهای دوم و سوم هم بازی منسجمی به نمایش گذاشتند و موفق شدند دو گل دیگر توسط اکبری و احمدزاده به ثمر برسانند تا بازی خوب خودشان را در این دیدار تکمیل کنند.

شاگردان میرشمسی در ادامه و برای کم کردن فاصله خود، روی یک موقعیت خوب موفق شدند یکی از گلها را توسط دهقانی زاده جبران کنند ولی برای جبران دو گل دیگر زورشان به تیم دریانوردان نرسید و در نهایت این بازی را واگذار کردند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار