یزد؛

اعلام رنکینگ ورزشکاران پاراتکواندو در ماه «ژوئن» 2016

فدراسیون جهانی تکواندو، رنکینگ ورزشکاران پاراتکواندو را در ماه «ژوئن» 2016 اعلام کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  فدراسیون جهانی تکواندو، رنکینگ ورزشکاران پاراتکواندو را در ماه «ژوئن» 2016 اعلام کرد سعید صادقیان پور تکواندو کار یزدی همچنان در صدر قرار دارد. 

بر اساس رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی تکواندو در ماه «ژوئن» 2016، در وزن 61- کیلوگرم (K44) «سجاد جوانبخت» با 48/1 امتیاز هفتم است و تکواندوکاران مغولستان، آذربایجان و روسیه اول تا سوم هستند.

در وزن 75- کیلوگرم (K44) «مهدی پوررهنما»، مقتدرانه و با 190 امتیاز در صدرجدول جای دارد و تکواندوکاران روسیه و آلمان دوم و سوم هستند. در این وزن «اصغر عزیزی» و «محمود جعفرزاده» به ترتیب با 20 و 10/8 امتیاز در جایگاه پانزدهم و بیست و یکم قرار دارند.

در وزن 75+ کیلوگرم (K44)، «اصغر عزیزی» هم با 113/2 امتیاز صدرجدول را در اختیار دارد و ورزشکاران کشورهای کرواسی و روسیه نیز دوم و سوم هستند. «محسن عبدی» با 36 امتیاز در رده دهم و «احمد نریمانی» هم با 7.2 امتیاز در رده بیست و چهارم جدول رده بندی است.

اما در وزن 75- کیلوگرم (K43)، «محمود جعفرزاده» با 20 امتیاز چهارم و در وزن 61- کیلوگرم (K42)، «سعید صادقیان پور» با 176 امتیاز صدرنشین است و «احمد نریمانی» با 38/88 امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد. هوگوپوشان مغولستان و ترکیه نیز به ترتیب دوم و سوم هستند.

«محمود جعفرزاده» نیز در وزن 75- کیلوگرم (K42)، پس از نماینده آذربایجان با 138 امتیاز دوم است و روسیه در جایگاه سوم قرار دارد و در وزن 75+ کیلوگرم (K42)، «احمد نریمانی» با 44 امتیاز سوم است و «محمود جعفرزاده» با 14/4 امتیاز در رده هشتم جای دارد، ورزشکاران قزاقستان و آذربایجان در جایگاه اول و دوم جدول رده بندی قرار دارند.

هدایت تیم ملی پاراتکواندوی ایران برعهده «حسین مدانلو» است.

باتوجه به اینکه پاراتکواندو از سال 2020 به بازیهای پارالمپیک اضافه خواهد شد، این رنکینگ برای انتخاب نفراتی است که می‌توانند مجوز حضور در بازیهای پارالمپیک را بدست آورند اما فدراسیون جهانی تکواندو هنوز در خصوص تعداد نفراتی که می‌توانند از طریق رنکینگ سیستم به بازیهای پارا المپیک راه پیدا کنند، به جمع بندی لازم نرسیده است.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.