قزوین؛

نام‌نویسی دانش‌آموزان دوم دبستان تا پیش‌دانشگاهی؛ اول تیر

نام نویسی دانش آموزان پایه‌های دوم تا پیش دانشگاهی از اول تیر آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛نام نویسی دانش آموزان پایه های هفتم و دهم به علت تغییر مدرسه با حضور ولی دانش آموز و نام نویسی دانش آموزان میان پایه بدون حضور ولی و از سوی مدیر مدرسه انجام می شود.

دانش آموزان پایه نهم امسال بعد از انتخاب رشته به کمک سامانه هدایت تحصیلی به مدرسه نزدیک محل سکونت معرفی می شوند.

 مدارس امسال فقط دانش آموزان محدوده جغرافیایی تعیین شده برای آن‌ها را  نام نویسی می کنند و محدوده محل سکونت هر دانش آموز با ارائه سند، اجاره نامه یا فیش آب و برق مشخص خواهد شد.

با بخشنامه ای که به مدارس ابلاغ شده است نام نویسی دانش آموزان در نزدیکی محل کار والدین نیز امکان پذیر خواهد بود.

 نام نویسی دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان امسال با آزمون ورودی و در مدارس شاهد به صورت اینترنتی انجام خواهد شد.

نام نویسی مدارس دولتی بدون شرط آزمون ورودی، معدل، انضباط و مصاحبه انجام خواهد شد و به غیر از محدوده جغرافیایی محل سکونت هیچ شرطی برای ثبت نام در مدارس دولتی وجود ندارد.

نام نویسی در مدارس غیر دولتی، هیئت امنایی، نمونه دولتی و تیزهوشان با شهریه مصوب آموزش و پرورش انجام می شود و در مدارس دولتی رایگان است.

مدارس دولتی به غیر از وجه بیمه، کتاب، سنجش سلامت و استعلام از ثبت احوال حق دریافت وجوه دیگری را ندارند و دریافت کمک های مردمی داوطلبانه نیز باید در غیر از فصل نام نویسی انجام شود.

استفاده از دستگاه های کارت خوان در مدارس برای دریافت این وجوه ممنوع است و هرگونه پرداختی اولیاء باید به حساب مدرسه واریز شود.

نام نویسی تا پایان مرداد ادامه دارد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار