شناخت ولاسکواز ایران کار را سخت می‌کند؛

آرمات: دیدار با آرژانتین جنبه احساسی دارد

کارشناس والیبال ایران گفت: از آنجایی که ولاسکو شناخت خوبی از تیم ملی والیبال ایران و بازیکنان این تیم دارد؛ کار کمی برای ما سخت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود آرمات، مربی تیم ملی والیبال جوانان ایران، درباره دو دیدار تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ جهانی اظهار داشت: در دیداری که مقابل برزیل برگزار کردیم می‌توانستیم نمایش بهتری داشته باشیم. 

وی ادامه داد: برزیلی‌ها آنالیز خوبی نسبت به تیم ما داشتند و از طرفی عدم حضور فرهاد قائمی در کنار تیم ایران را به خصوص در پست دریافت با مشکل مواجه کرده بود.

آرمات خاطرنشان کرد:تیم ملی والیبال ما در این مسابقات نشان داد در دریافت با مشکل مواجه است و باید با تغییر پست میرزاجانپور این مشکل را حل کنیم.

وی ادامه داد: این نکته را هم نباید فراموش کرد که تیم ملی ایران  فرصت برای ریکاوری نداشت و کاملا پیش بینی می‌شد که بازیکنان نسبت به حریفشان خسته‌تر باشند.

مربی تیم ملی والیبال جوانان درباره دیدار ایران و آرژانتین اظهار کرد: من حدس می‌زنم که ایران در این دیدار برنده می شودهر چند این بازی برای بازیکنان ایران  احساسی است. 

وی افزود:  بازیکنان به دنبال جبران دو شکست قبلی خواهند بود و از طرفی در تلاشند توانمندی خود را به مربی قبلی خود نشان دهند. البته این نکته را هم نباید فراموش کرد که  ولاسکو شناخت کاملی از والیبال ایران دارد و این کار را سخت خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار