لیگ جهانی والیبال 2016 – برزیل

برزیل 3 – آمریکا یک / سومین پیروزی میزبان بدست آمد

تیم ملی والیبال برزیل در آخرین بازی گروه B1 لیگ جهانی 2016، آمریکا را 3 بر یک شکست داد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی والیبال برزیل در سومین و آخرین بازی خود در هفته‌ نخست لیگ جهانی والیبال به مصاف آمریکا رفت و به برتری 3 بر یک رسید.

این دو تیم دو بازی قبلی خود را با برتری برابر ایران و آرژانتین پشت سر گذاشته بودند.
در این دیدار تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی برزیل ست‌های اول، دوم و چهارم را با نتایج 25 – 19، 15 – 22 و 25 – 22 به نفع خود به پایان رساند.آمریکایی‌ها نیز ست سوم این بازی را 25 – 22 برنده شدند.

متئو اندرسون، بازیکن تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی والیبال آمریکا با کسب 19 امتیاز در این مسابقه امتیازآورترین بازیکن این دیدار بود.

والاس دسوزا و ریکاردو لوکارلی از برزیل نیز به ترتیب 18 و 17 امتیاز را کسب کردند.

با این پیروزی تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی والیبال برزیل 9 امتیازی شد و در صدر جدول کلی این ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بت‌ها قرار گرفت. آمریکا نیز با 6 امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی والیبال برزیل در هفته‌ دوم این ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بت‌ها در گروه F با تیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بلغارستان، ایران و صربستان همگروه است که این رقابتها به میزبانی بلگراد صربستان برگزار می‌شود.

آمریکایی‌ها نیز در هفته‌ دوم باید به مصاف استرالیا، بلژیک و ایتالیا بروند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
انشاءالله ایران امسال قهرمان والیبال شود.
آخرین اخبار