بهمن گودرزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

صدور پروانه نمایش هیچ قاعده و قانونی ندارد/ نوبت فیلم‌ها را جابه‌جا می‌کنند

متاسفانه فیلم من بلاتکلیف مانده و هیچ تصمیمی در خصوص نمایش آن نمی‌گیرند. حتی نوبت یک‌سری فیلم‌ دیگر را جلو و وقت بررسی فیلم ما را عقب می‌اندازند.

بهمن گودرزی کارگردان و مدیرتولید سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جدیدترین وضعیت تولید فیلم خود گفت: با اتمام مراحل فیلمبرداری و فنی تولید فیلم، حدود سه ماه است که درخواست صدور مجوز نمایش را داده‌ایم و هنوز در حال بررسی است.

وی افزود: «ثبت با سند برابر است» همچنان منتظر دریافت پروانه نمایش است و هیچ پاسخی نمی‌گیرد. هربار به بهانه‌ای دریافت مجوز فیلم به تعویق می‌افتد.

گودرزی با انتقاد از شیوه بررسی و صدور پروانه نمایش این شورا اظهار داشت: صدور پروانه نمایش هیچ قاعده و قانونی ندارد. هر بار که پیگیری می‌کنیم، بهانه‌ای می‌آورند که جلسه برگزار نشده یا دلایل دیگر.
 
این کارگردان در ادامه بیان کرد: متاسفانه فیلم من بلاتکلیف مانده و هیچ تصمیمی در خصوص نمایش آن نمی‌گیرند. حتی نوبت یک‌سری فیلم‌ دیگر را جلو و وقت بررسی فیلم ما را عقب می‌اندازند. 

گودرزی در خصوص ژانر سومین اثر سینمایی خود عنوان کرد: «ثبت با سند برابر است» یک کمدی اجتماعی است که فضای نقدگونه دارد. یک نقد اجتماعی با لحن کمدی موقعیت است.

لازم به‌ذکر است؛ «ثبت با سند برابر است» داستان پنج رفیق است که از یک موقعیت چند دختر هم به آنها اضافه می‌شوند. این فیلم فضای مفرح و با نشاطی دارد و تا پایان فیلم مخاطب را غافلگیر می‌کند.
 
بازیگران این فیلم عبارتند از: امین حیایی، مجید صالحی، علی مسعودی، فرزاد حسنی، سپند امیرسلیمانی، نیوشا ضیغمی، سحر قریشی، الهام حمیدی، آیدا جعفری، پوریا پورسرخ و محمدرضا شریفی نیا. 
 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار