شیراز؛

فارس یک مامن امن گردشگری است

رئیس جامعه هتلداران فارس گفت: امنیت، آرامش در مکان های آثار تاریخی فارس به گونه ای است که اغلب مسافران آن را به عنوان نخستین شهر برای سفر انتخاب می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حسن سیادتان ادامه داد: در حال حاضر مهم ترین دغدغه سرمایه‌گذاران هتل در استان افزایش تعداد منازل مبله بوده که موجب شده است در سال گذشته تعدادی از مهمانپذیرهای شیراز با کمبود مسافر مواجه و تعطیل شوند.
این عضو هیات مدیره دائمی جامعه هتلداران کشور با اعلام اینکه نبود اطمینان برای سرمایه گذار این امنیت از سوی مسئولان متولی به وجود نیامده است و موجب شده نا امنی در این زمینه وجود داشته باشد.
وی با اعلام این‌ که در تمام مناطق گردشگری دنیا اجاره دهندگان منازل مبله با نظارت دستگاه‌های متولی فعالیت می‌کنند ‌افزود: به نظر می‌رسد امروزه در فارس و دیگر مناطق کشور این موضوع به آفت تبدیل شده و سرمایه گذاران را برای هتل سازی بی انگیزه کرده است.
رئیس جامعه هتلداران فارس با بیان این ‌که اکنون 70 هتل در فارس به مسافران خدمات ارائه می‌دهند گفت: با ساخت 19‌هتل تا 5 سال آینده تعداد هتل‌های فارس به 89 هتل خواهد رسید اما اگر به وضعیت منازل مبله رسیدگی نشود صنعت هتلداری در این استان خدشه دار خواهد شد.
سیادتان با اشاره به این ‌که ظرفیت گردشگری و جذب مسافر در فارس طوری است که ظرفیت ساخت 50 هتل دیگر وجود دارد گفت: امروزه در بحث گردشگری امنیت، مهمترین ضامن برای توسعه زیرساخت های گردشگری است که این موضوع در استان وجود دارد.
رئیس جامعه هتلداران فارس از ایجاد یک تحول ساختاری و نوسازی هتل در استان‌های مجاور فارس مانند یزد، اصفهان و مشهد خبر داد و افزود: امروزه این موضوع در دیگر استان‌های کشور با جدیت پیگیری می‌شود و باید تلاش کنیم تا از دیگر استان‌ها عقب نمانیم.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: فارس ، مامن ، امن ، گردشگری ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار