ترامپ در انتظار "حمله شدید" از سوی دموکرات‌ها

کمپین دونالد ترامپ به زودی قدرت سازماندهی را از سوی کمپین کلینتون احساس خواهد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت الکشنز؛ "هیلاری کلینتون،" نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، و متحدان انتخاباتی‌اش برای مقابله با "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوریخواه انتخابات آمریکا، 41 میلیون دلار در تبلیغات ایالت‌هایی همانند اوهایو، فلوریدا و نوادا سرمایه گذاری کرده‌اند. این پیام‌ها از سوی کارکنان کلینتون، اعضای حزب دموکرات و رئیس جمهور فعلی، باراک اوباما، نیز هرچه بیشتر تقویت می‌شود.

ترامپ برای مقابله با کمپین انتخاباتی کلینتون چندان آماده نشده است. کمپین انتخاباتی وی برنامه تبلیغاتی ندارد و تنها اکنون به استخدام افراد در ایالت های مختلف پرداخته است. در همین حال سایر جمهوری خواهان نیز به نتیجه ای قطعی در خصوص ترامپ دست نیافته اند و بسیاری از آن ها نمی دانند که آیا از وی در انتخابات حمایت می کنند یا خیر.

کلینتون موفق شده با کمک کمپین های مالی، 27 میلیون دلار در روند انتخابات مقدماتی ماه مه جمع آوری کند. در همین حال ترامپ تا 25 ماه مه کمپین های مالی خود را آغاز نکرد و هزینه های لازم را از منابع شخصی اش صرف کرد.

کلینتون در حالی که سعی می کند با تبلیغات، محبوبیت خود را در میان رای دهندگان افزایش دهد؛ سعی کرده با تبلیغات منفی ترامپ را به عنوان فردی دروغگو و زورگو جلوه دهد. این سیاست در انتخابات قبلی آمریکا، در سال 2012، بر علیه رقیب انتخاباتی اوباما، میت رامنی، مورد استفاده قرار گرفت و توانست موفقیت های بسیاری را در روند انتخابات به همراه داشته باشد.

در حالی که کلینتون حمایت اکثریت اعضای حذب دموکرات ها را دارا است، ترامپ نتوانسته در این زمینه به موفقیت چندانی دست یابد و بسیاری از جمهوری خواهان از جمله جورج بوش از حمایت وی سرباز زده اند.

جان کیسیک، نامزد سابق جمهوری خواهان، که پیشتر وعده داده بود از کاندیدای نهایی حمایت می کند، به تازگی اظهار کرده است در صورتی که ترامپ تغییراتی جدی در برنامه هایش ایجاد نکند از حمایت وی برخوردار نخواهد شد. ترامپ نیز در همین راستا اظهار کرده است اگر متوجه شود جمهوری‌خواهان در مقابل پیروزی وی ایستاده‌اند، به صورت مستقل در انتخابات شرکت می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
به لحاظ سیاسی خانم کلینتون پیشنه مناسبی برای نشستن بر کرسی ریاست جمهوری آمریکا ندارد .
این زن می تواند دنیا را به آتش بکشد .
ملت آمریکا نیاز به ریاست جمهوری دارد که با رفتار عاقلانه خود و حفظ ارامش دنیا بتواند بدهی های دولت ورشکسته آمریکا را جبران و به اوضا ع داخلی این کشور آرامش بدهد .
آخرین اخبار