پلیتیکو: کاندولیزا رایس تمایلی به برعهده گرفتن سمت معاونت ترامپ ندارد

سخنگوی وزیر خارجه سابق آمریکا اعلام کرد کاندولیزا رایس به دنبال پذیرش سمت معاونت ترامپ نیست.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه پولیتیکو اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه قرار است کاندولیزا رایس معاون برای دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شود را تکذیب کرد.

"جورجیا گودفری،" سخنگوی کاندولیزا رایس، وزیر خارجه پیشین آمریکا روز گذشته در گفتگو با نشریه پولیتیکو تصریح کرد: کاندولیزا رایس هیچ علاقه ای به برعهده گرفتن سمت معاونت ریاست جمهوری برای ترامپ ندارد.

پولیتیکو در ادامه به نقل از سخنگوی رایس نوشت: رایس در بسیاری از مناسبت ها اعلام کرده تمایلی به سمت معاونت رئیس جمهوری ندارد؛ چرا که او از تدریس در دانشگاه استنفورد راضی است و قصد ماندن در کار خود را دارد.

گودفری در ادامه اعلام کرد رایس که در دوره ریاست جمهوری بوش پسر سمت مشاور امنیت ملی را نیز عهده دار بود، در مجمع عمومی حزب جمهوری خواه که ماه آینده برگزار خواهد شد، شرکت نمی کند.

نام کاندولیزا رایس 62 ساله به تازگی برای عهده دار شدن سمت معاونت ریاست جمهوری ترامپ مطرح شده است؛ اما هم اکنون نام وی به فهرست بلندبالای مقامات ارشد جمهوری خواه که آشکارا با همکاری با ترامپ مخالفت کرده اند، اضافه شده است.


انتهای پیام/   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار