احمد زاده و مایلی کهن در نزدیکی نیمکت انزلی چی ها

گزینه های سرمربیگری ملوانان برای فصل آینده زیاد است اما احمد زاده و مایلی کهن جدی تر از سایرین هستند .

احمد زاده و مایلی کهن در نزدیکی نیمکت انزلی چی هابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، این روز ها که ملوانان یکی از بحرانی ترین روزهای خود را سپری می کنند نمی توانند سکان هدایت تیمشان را به هرکسی بسپارند .

به همین دلیل اهمیت انتخاب سرمربی نسبت به گذشته چند برابر شده است و به طور قطع شخصی که حاضر به قبول این سمت شود ریسک بالایی کرده و انتخاب وی می تواند نامش را مانند یک قهرمان یا یک شکست خورده برای همیشه در تاریخ فوتبال انزلی ثبت کند .

انزلی چی ها که به مربیان بومی خود اعتقاد زیادی دارند پس از آن که نتوانستند در لیگ برتر باقی بمانند به یکی از مربیان خوبشان پشت کردند و به سراغ پور غلامی رفتند .

این اتفاق در حالی رخ داد که پور غلامی حاضر نبود تا بیاید و شرایط را عوض کند بلکه وی می خواست همه چیز از پیش مهیا باشد .

شاید به همین دلیل بود که پور غلامی چند دقیقه مانده به مراسم معارفه اش از این پست استعفا داد .

حال با این شرایط یکی از گزینه های جدی ملوان، محمد مایلی کهن است . شخصی که نامش با حاشیه گره خورده و هر چند یک بار شاهد اظهارات جنجال بر انگیز وی هستیم .

با این حال احتمال سرمربیگری وی کمتر از دیگر گزینه هاست . اگرچه وی این روز ها در انزلی حضور دارد و به استراحت پرداخته اما به طور قطع تلاش می کند تا در بازگشتش به فوتبال شرایطی را انتخاب کند که احتمال موفقیبت در آن بیبشتر است و بتواند با آن در مقابل منتقدانش بایستد .

دیگر گزینه جدی این روز های ملوانی ها بار دیگر محمد احمد زاده است . سرمربی که همچنان به مدت یک سال و نیم با ملوانی ها قرار داد دارد اما مورد کم لطفی مسئولان این تیم قرار گرفت و این روز ها عملاتل سرمربی این تیم نیست .

وی که در سال های گذشته همواره نشان داده در هر شرایطی از ملون حمایت می کند . در فصل گذشته و در شرایطی که کمتر کسی حاضر به پذیرش سرمربیگری این تیم بود این کار را انجام داد .

اگر چه ملوان در پایان سقوط کرد اما شاگردان احمد زاده روند رو به رشدی را در پیش گرفته بودند . با این حال زمانی که نام پور غلامی برای هدایت ملوانان اعلام شد . احمد زاده سکوت کرد و نخواست تا وضعیت این تیم بیش از پیش خراب شود .

حال با شرایط کنونی انزلی چی ها هم که وضعیتشان خاص است باز هم احمد زاده حاضر به پذیرش این پست است . به همین دلیل احتمال انتخاب احمد زاده نسبت به سایرین بیشتر از دیگران است .

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار