جهانی : حضور دوباره ملوان در لیگ همه را خوشحال کرد

پیشکسوت تیم فوتبال ملوان گفت : خرید امتیاز نفت کار مثبتی بود و بااین اتفاق همه مردم انزلی خوشحال شدند.

جهانی : حضور دوباره ملوان در لیگ همه را خوشحال کردغفور جهانی پیشکسوت تیم فوتبال ملوان بندر انزلی و تیم ملی فوتبال ایران ، در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  پاسخ گوی سوالات شد .

وی ابتدا در خصوص خرید امتیاز نفت تهران توسط ملوان گفت :این اتفاق را به فال نیک می گیریم . زیرابا این اتفاق بار دیگر تیم قدیمی و ریشه دار ملوان بندر انزلی دوباره به بالاترین سطح فوتبال کشور بازگشت .
جهانی افزود : دنیا مالی و سایر مسئولان ملوان رای اینکه ملوان بتواند دوباره به لیگ باز گردد زحمات زیادی کشیدند و خوشبختانه موفق شدند تا بار دیگر مردم انزلی و فوتبال دوستان این شهر را خوشحال کنند .

بازیکن و مربی سال های دور ملوان در پاسخ به این سوال : که ایا بهتر نبود ملوان در لیگ یک می ماند و با خود سازی دوباره به لیگ باز می گشت ؟ گفت :نمی توان گفت کدام اتفاق و کدام تصمیم خوب است . به نظرم هر دو اتفاق به نفع ملوان بود . زیرا در سال های گذشته ملوان بار ها شایستگی خودش را ثابت کرده است .

پیشکسوت تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه و در پاسخ به این سوال که : آیا ملوان می تواند بابازیکنان بومی اش در لیگ موفق شود یا خبر اظهار داشت :انزلی و ملوان پتانسیل های بالایی دارد . اما به طور قطع نمی توان همین خالا تنها برروی بازیکنان بومی حساب باز کرد و بازیکن جذب نکرد . زیرا بازیکنان بومی توان 100 درصد برای حضور در لیگ را از جهت روحی ندارند و نمی توانند در بازی ها و شرایط حساس با 100 درصد توان حاضر شوند .من معتقدم اگر می خواهیم که با شرایط مالی فعلی که داریم در اینده هم موفق باشیم باید تمرکزمان را بر روی تیم های پایه بگذاریم و با توقویت آن ها فوتبال آینده انزلی و تیم ملی را تضمین کنیم .

رئیس کمیته فنی تیم فوتبال ملوان در پایان و در خصوص کنار رفتن ناگهانی احمد زاده وجایگزینی پور غلامی گفت : در این رابطه متاسفانه نمی توانم در حال حاضر نظر دهم زیرا هم اکنون همه چیز مشخص نیست و همه چیز در حد حرف و حدیث است .
احمدزاده و پورغلامی هر دو پسران من هستند ودر گذشته شاگردان من بودند . امیدوارم در پایانشرایط به گونه ای باشد که ملوان برنده باشد.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار