تکمیل چرخه نقل و انتقالات استقلال

مسئولان باشگاه استقلال درصدد هستند با جذب دو بازیکن دیگر پرونده نقل و انتقالات خود را ببندند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به اينكه آرش افشين هشتمين خريد آبی پوش در فصل پيش رو است بر همين اساس استقلال ديگر سهميه ای برای بزرگسالان خود ندارد و به همين دليل منصوريان سرمربی تيم در نظر دارد نام يك بازيكن را از ليست خارج كند كه بدون شك آن رمضانی خواهد بود چرا كه اين بازيكن نيز خود تمايلی به حضور در استقلال ندارد بنابراين اين مساله كار را براي استقلالی ها نيز راحت تَر مي كند و آنها می توانند با خارج كردن نام يك آبی پوش به دنبال جذب گزينه جديد باشند .

در اين ميان اسامي چون حاج صفی ،جباری ،منتظری و حدادی فر نام برده می شود اما همان طور كه مي دانيم منتظری و جباری با تيم الأهلي قطر قرارداد دارند و نمی توانند در تيم منصوريان حضور پيدا كنند .همچنين حضور حدادی فر در استقلال را نيز بايد ناديده گرفت چرا كه طبق اعلام پيشنهادات در نهايت باشگاه ذوب آهن اعلام كرد فرصت استقلالی ها برای جذب حدادی فر به پايان رسيده و آبی پوشان تنها تا ٢٩ خرداد فرصت انجام اين كار را داشتند و به نوعی باشگاه ذوب آهـن شروط محال برای انتقال حدادی فر گذاشت وگرنه استقلال عزم جذب حدادی فر را داشت.

از ميان گزينه های نام برده شده تنها حاج صفی می تواند گزينه آبی ها باشد و مسولان در تلاش هستند تا اقدامات جذب اين بازيكن را برای فصل آتي فراهم كنند.

از سوی ديگر مسولان استقلال به دنبال جذب يك هافبك خارجی نيز هستند كه در روزهای آتي با بررسی بيشتر اين مساله نيز صورت خواهد گرفت.

بنابراين آبی پوشان پايتخت با جذب دو يا سه بازيكن ديگر پرونده نقل و انتقالات فصل شانزدهم را خواهند بست.

مسولان استقلال در فصل شانزدهم موفق به جذب هشت بازيكن از جمله بختيار رحمانی ،ورياغفوری ،فرشيد باقری ،ميلاد زكی پور ،علی قربانی ،حسين كنعانی زادگان ،كاوه رضائی ،آرش افشين شده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار