لیست بازیکنان ورودی و خروجی استقلال در نیم فصل

سرمربی تیم فوتبال استقلال برای ارائه لیست ورود و خروج خود در نیم فصل دست به قلم می شود.

با توجه به اینکه یک هفته تا پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال باقی مانده است به همین دلیل به زمان نقل و انتقالات نزدیک می شویم و مربیان با ارائه لیست خود به مدیران دنبال بر طرف کردن نقاط ضعف تیم هستند.

مدیران باشگاه نیز درصدد هستند تا بر اساس لیست سرمربیان نسبت به جذب بازیکنان جدید اقدام کنند .

با وجود اینکه تیم فوتبال استقلال در اوایل فصل بازیکنان زیادی جذب کرد اما علیرضا منصوریان سرمربی این تیم با ارائه لیست جدید به دنبال رفع مشکلات آبی پوشان تهرانی است. منصوریان در نظر دارد با جذب 3 یا 4 بازیکن به نوعی تیم خود را تقویت کند.

البته سرمربی آبی های پایتخت در صحبت های خود اعلام کرده است که تا پایان بازی مقابل سپاهان لیستی را ارائه نخواهد داد اما اسامی ورودی و خروجی لیست منصوریان مشخص است و این سرمربی با خروج سه یا چهار بازیکن از تیم در نظر دارد بازیکنان جدیدی را جذب کند.

مهدی ترابی ،آندو تیموریان،ایمان مبعلی، رحیم زهیوی، پژمان منتظری و سجاد شهباززاده نفراتی هستند که منصوریان برای جذب آنها لیستی را به مدیران باشگاه داده است و خواستار حضور این افراد در استقلال است .

منصوریان پیش از این نیز در نظر داشت که مدیران استقلال اقدامات لازم را برای جذب سروش رفیعی مهیا کنند که در نهایت پاسخ رد این بازیکن باعث شد استقلالی ها از جذب وی منصرف شوند .

از طرفی لیست خروجی آبی پوشان شامل نفراتی همچون میثم مجیدی، امین حاج محمدی، میعاد یزدانی و در صورت جذب مهاجم ، آرش افشین است که به طور حتم این بازیکنان پس از خروج از استقلال جا را برای جذب دیگر بازیکنان فراهم می کنند .

پیش از این نیز از نام بختیار رحمانی در لیست خروجی نام برده شده بود که طبق شنیده ها از منابع آگاه این مسئله کذب است و شماره هفت آبی ها در لیست خروج قرار ندارد .

با این وجود باید دید منصوریان تا چه زمانی می خواهد از اعلام اسامی خروجی و ورودی تیم استقلال خودداری کند، در حالی که لیست این سرمربی پیش از این ها لو رفته است .

پس بهتر است این مربی به صورت آشکار از لیست خروج و ورودش رونمایی کند تا بازیکنانی که در لیست خروج قرار دارند بتوانند با باشگاه های دیگر مذاکره کنند .


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جمشید
۰۵:۲۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
خوبه
Iran (Islamic Republic of)
جمشید
۰۵:۲۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ماجد
۰۱:۰۹ ۰۳ دی ۱۳۹۵
خيلي عالي هست
Iran (Islamic Republic of)
ماجد
۰۱:۰۹ ۰۳ دی ۱۳۹۵
خيلي عالي هست
آخرین اخبار