نشست هیئت مدیره استقلال؛

منصوریان: بحث کسر قرارداد بازیکنان مطرح نشد/ سعی می کنیم خرجی روی دست باشگاه نگذاریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در نشست هیئت مدیره درباره عملکرد تیم در 10 هفته ابتدایی لیگ و آینده استقلال صحبت کردیم اما بحثی درباره کسر قرارداد بازیکنان مطرح نشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوانعلیرضا منصوریان پس از پایان جلسه امروز هیات مدیره استقلال گفت: من در بخش دوم جلسه هیات مدیره حاضر شدم. در این نشست درباره عملکرد تیم در 10 هفته ابتدایی لیگ و آینده استقلال با اعضای هیات صحبت کردیم.  اگر بتوانیم از پلی آف آسیا رد شویم باید برنامه ریزی های دقیق تری برای آینده  داشته باشیم.

وی ادامه داد: در جلسه امروز نظرات خودم را به هیئت مدیره ارائه کردم و گزارش عملکرد مکتوب را به آنها دادم. یکی از دلایل حضورم تشکر ویژه از اعضای هیئت مدیره بود چرا که آنها از من حمایت کامل داشتند. امروز مباحث زیادی مطرح شد.


سرمربی استقلال درباره درخواست خود از اعضای هیئت مدیره بیان کرد: نمی توانم ریز اتفاقات را بگویم چون حرف ها امانت هست. از آن جایی که در بهمن ماه وارد مسابقات آسیایی می شویم فشردگی رقابت ها افزایش می یابد و باید هرچهار روز ونیم یکبار مسابقه بدهیم. اگر تا آن موقع در حذفی باشیم آنجا هم باید مسابقه بدهیم. باید با مدیریت و برنامه ریزی دقیق تری پیش برویم و همه جوانب را در نظر بگیریم. در نفت هم این تجربه را داشتیم. مهمترین دغدغه هیئت مدیره فراهم کردن امکانات مالی است. البته احتمال اینکه با حامیان مالی باشگاه قرارداد بلندمدت ببندیم نیز هست.

وی درباره بحث کسر قرارداد برخی بازیکنان استقلال تصریح کرد: در این جلسه درباره کسر قراردادها صحبتی نشد. 

سرمربی استقلال ادامه داد: ما یک خانواده هستیم. هیئت مدیره و تیم از هم جدا نیستند. یک خانواده 30 میلیونی داریم که باید از آنها مراقبت کنیم در کل باید مسیری را برویم که لبخند روی  لب هواداران مان باشد. 

وی درباره وضعیت نقل و انتقالات استقلال گفت: فعلا بازیکنی نمی گیریم نه خروجی داریم و نه ورودی. 

سرمربی آبی پوشان درباره وضعیت اردوی استقلال خاطرنشان کرد: ما باید روی دست باشگاه خرجی نگذاریم. سعی می کنیم تعطیلات را در تهران بمانیم. باید از بازیکنان مان مراقبت کنیم. تیم ما هنوز کار دارد. مشکلات فراوانی داریم و باید بیشتر زحمت بکشیم. 

منصوریان درباره این که گویا استقلال بیست و هشتم یا بیست و نهم آبان باید در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به میدان برود، اظهار کرد: به طور معمول آقای فتاحی اگر برنامه ای باشد به بنده می گوید اما تا این لحظه صحبتی نشده است.

در پایان جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه استقلال، علیرضا منصوریان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

پس از آن هم خبرنگاران حدود یک ساعت برای مصاحبه با سیدرضا افتخاری منتظر ماندند اما زمانی که مدیرعامل باشگاه استقلال درجمع آنها حاضر نشد محل باشگاه را ترک کردند.

البته شنیده می شود بحث بازگشت سجاد شهباززاده به جمع آبی پوشان پایتخت یکی از مهم ترین بخش های جلسه هیئت مدیره استقلال را  تشکیل می داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار