عضو هيت مديره باشگاه استقلال گفت : تمامی بازيكنان تيم با باشگاه قرارداد دارند و بدون هماهنگی و توافق امكان جدايی هيچ كدام وجود ندارد .

زماني :امكان جدايی هیچ یک از بازیکنان وجود ندارد / بخشی از مطالبات اعضای تيم پرداخت می شود
حسن زمانی در گفتگو با خبرنگار  حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص نشست اعضای هیات مدیره اظهار کرد: جلسه بسیار خوبی را با حضور تمامی اعضا، البته به جز پورحیدری و منصوریان سرمربی تیم برگزار کردیم.

وی ادامه داد : اولین دستور جلسه امروز هیئت مدیره مربوط به گزارش مالی و صورت های مالی باشگاه بود كه پس از ارائه گزارش ذی حساب و مدیر مالی به هیئت مدیره دستورات لازم در این زمینه صورت گرفت .

عضو هيئت مديره باشگاه استقلال افزود : دومین موضوع مطرح شده در نشست امروز گزارش منصوریان سرمربی تیم بزرگسالان بود كه گزارش كاملی در مورد وضعیت فعلی تیم و 10 هفته گذشته لیگ برتر و دو دیدار جام حذفی و همچنین حضور استقلال در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ارائه شد كه هیئت مدیره ضمن در جریان قرار گرفتن وضعیت تیم و بازیكنان از تلاش منصوریان، كادر فنی و بازیكنان تشكر کرد .

زمانی  بیان كرد :در رابطه با وضعیت پورحیدری ،قرار شد مدیر عامل باشگاه به نمایندگی از طرف هیئت مدیره پیگیر امور مربوط به درمان وی باشد . ضمن اینكه ما آرزوی سلامتی پورحیدری را داریم تا هر چه زودتر او را در كنار خود ببینیم .افتخاری نیز مرتب وضعیت پورحیدری را به ما گزارش خواهد داد .

وی همچنین ادامه داد :از دیگر موضوعاتی كه در نشست امروز پیگیری شد در رابطه با حامی مالی لباس های ورزشی تیم بود كه گزارش كاملی به هیئت مدیره ارائه شد و نماینده شركت مربوطه در جلسه امروز حضور پیدا كرد و در این راستا اعضای هیئت مدیره مطالبی را لازم دانستند تا به نماینده مربوطه ارائه دهند تا برای ادامه كار مشكلی وجود نداشته باشد .

وی افزود :در مورد بحث حامی مالی در نشست امروز و همچنین پرداخت مطالبات بازیكنان و كادر فنی صحبت هایی را انجام دادیم كه خوشبختانه با توجه به گزارش ذی حساب و مدیر مالی قرار شد هفته آینده قسمتی از مطالبات اعضای تیم پرداخت شود .

وی در خصوص اینکه گفته می شود قرارداد 8 بازیکن استقلال تبصره دارد گفت: به هیچ عنوان اینچنین نیست، همه این افراد به کارشان ادامه می‌دهند و اینگونه نیست که بازیکن وسط فصل بتواند از استقلال برود. تمام بازیكنان با باشگاه قرارداد دارند و بدون هماهنگی و توافق امكان اینكه از تیم جدا شوند را ندارند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد وضعیت رضایی  گفت: صحبت چندان خاصی در این خصوص صورت نگرفت اما باید بگویم اگر هم قرار باشد بازیکنی نیم فصل از استقلال برود آن هم با موافقت اعضای هیئت مدیره است وگرنه بازیکن نمی تواند از استقلال جدا شود.

وی در پایان در خصوص جذب بازیکنان جدید برای استقلال گفت: در این نشست هماهنگ کردیم تا سجاد شهباززاده با توجه به وضعیتی که در ترکیه دارد و با بررسی شرایطش در نیم فصل به استقلال برگردد. این موضوع به یک عضو هیئت مدیره و یک عضو کادر فنی سپرده شد و گزارشی درباره وضعیت این بازیكن به هیئت مدیره ارائه شد و قرار شد برای نیم فصل اقدامات لازم فراهم شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار