اصلاح ۱۵ محور حادثه خیز روستایی تا پایان امسال

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: تا پایان امسال ۱۵ محور حادثه خیز روستایی استان اصلاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ، محمد مقدوری در جلسه کمیسیون ایمنی حمل و نقل و ترافیک استان با اشاره به کاهش آمار 33 درصدی تلفات تصادفات برون شهری و 21 درصدی درون شهری در نوروز امسال در مقایسه با سال قبل، اظهار داشت: با توجه به شروع فصل تابستان و آغاز موج جدید سفرهای مسافران پس از ماه مبارک باید برای استمرار این روند برنامه ریزی و تلاش کنیم.

وی افزود: بر اساس هدف گذاری های صورت گرفته از 15 تیر ماه در یک بازه ی زمانی سه ماهه باید تلاش شود تلفات درون و برون شهری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 25 درصد کاهش یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در ادامه با تاکید بر لزوم اصلاح نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان از رفع نقص در 15 محور روستایی تا پایان سال جاری خبر داد.

مقدوری ضمن استماع گزارش اقدامات دستگاه های اجرایی در خصوص ارتقا آمادگی برای استقبال از مسافران و زائران در ایام تابستان،گفت: 51 دستگاه دوربین نظارت تصویری، 78 دستگاه دوربین دستی، 22 دستگاه دوربین مدیریت سرعت به امکانات پلیس راه افزوده شده است.

وی تصریح کرد: دو تیم کنترلی، 102 پایگاه جاده ای، 72 پایگاه شهری فوریت های پزشکی، 10 پایگاه امداد و نجات شهری موقت و سیار، علاوه بر 25 پایگاه امداد و نجات ثابت بین شهری هلال احمر و 182 اکیپ تابستانی راهداری برای ارتقای ایمنی مسافرت های تابستانی در محورهای مواصلاتی استان مستقر می شوند.

بهره برداری بیشتر از ظرفیت صدا و سیمای برای فرهنگ سازی، افزایش جاذبه پارکینگ های حاشیه جاده با درختکاری، استمرار طرح سایبان، و تامین روشنایی سه پارکینگ در کاهک از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار