امانی در جلسه علنی شورای شهر مطرح کرد؛

تشعشعات دکل برق شهرری سلامت مردم این منطقه را تهدید می کند

معاون برنامه‌ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران گفت: در حال حاضر حدود دکل‌های برق و تشعشعات آن سلامت مردم این منطقه را تهدید می‌کند.

تشعشعات دکل برق شهرری سلامت مردم این منطقه را تهدید می کندبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر امانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران در دویست و شصت و نهمین جلسه علنی شورای شهر پس از صحبت‌های حافظی در خصوص مشکلات منطقه 20 اظهار داشت: از این گزارش عادلانه تشکر می‌کنم اما باید بگویم بسیاری از مسائل مطرح شده به شهرداری تهران مربوط نمی‌شود.

وی با بیان اینکه دکل‌های برق در بافت فرسوده شهرستان ری بدون مجوز نصب شده‌اند، افزود: تأکید دارم که تشعشعات دکل‌های برق سلامت مردم این منطقه را تهدید می‌کند اما ما نمی‌توانیم به مردم  فشار بیاوریم که خانه‌های خود را تخلیه کنند تا ما بتوانیم آن جا را تخریب کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران اضافه کرد: مشکل دکل‌های برق منطقه 20 باید توسط دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله وزارت نیرو باشد.

امانی با بیان اینکه سال گذشته 400 میلیارد تومان اعتبار از شورا برای رفع مشکلات شهرستان ری خواستار شده بود تصریح کرد: سال گذشته 75 میلیارد تومان درآمد از این شهرستان شهرداری تهران بدست آورد در حالی که بیش از 7 برابر در این شهرستان سرمایه‌گذاری کرد.

وی با بیان اینکه امسال  250 میلیارد تومان اعتبار به شهر ری یادآور شد: قبول داریم که با کمبود نقدینگی مواجه بودیم اما این بدان معنا نیست که شهرداری تهران توجهی به مشکلات شهر ری نداشته باشد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران در پایان با بیان اینکه شهرداری تهران در منطقه شهرری سرانه‌های ورزشی و فضای سبز احداث کرده است، گفت: قبول داریم که شهرداری تهران در رفع مشکلات شهرری با نواقصی همراه بوده است اما بدون شک با تشکیل یک کارگروه می‌توانیم تمامی مصوباتی که شورا به تصویب می‌رساند را اجرایی کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار