استقبال مخاطبان از اشعار آیینی چشمگیر است

استقبال مخاطبان از مجموعه شعر قبلی‌ام، با موضوع ائمه اطهار انگیزه‌ای شد تا مجموعه شعر دیگری با محوریت دینی منتشر کنم.

سارا جلوداریان، شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آنکه در فکر نگارش یک مجموعه کامل از شعرهای آیینی و مذهبی است، گفت: در این مجموعه شعرم محوریت کار در زمینه اشعاری با موضوع ائمه اطهار (س) و افرادی است که در واقعه عاشورا دخیل بودند. پس از آن به انتشار اشعارم با موضوع دفاع مقدس و بیداری اسلامی خواهم پرداخت.
 
وی افزود: در گذشته نیز مجموعه شعری درباره ائمه اطهار (س) منتشر کرده بودم اما توفیق این را نداشتم که برای تعدادی از ائمه شعر بسرایم. هم اکنون توفیق این را داشتم که فرصت مطالعه پیرامون امام زین العابدین (ع)، امام محمد باقر (ع)، امام جعفر صادق (ع)، امام موسی کاظم (ع)، امام هادی (ع)، امام حسن عسگری (ع) و امام نهم شیعیان  را یافتم و درباره آنها به سرایش شعر پرداختم.
 
این شاعر با اشاره به تصمیم خود برای پرداختن به موضوع مدافعان حرم در مجموعه شعر خود اظهار داشت: در کتاب قبلی‌ام با عنوان «نیزار گواه است» به شعر آیینی پرداختم و شاهد استقبال زیاد مخاطبان و انتشار چاپ دوم این مجموعه بودم. همین امر انگیزه‌ای شد تا مجموعه شعر دیگری با موضوع دینی منتشر کنم. سال آینده پس از آنکه تحصیل در مقطع دکترایم را به نیمه های راه رساندم، چاپ اثرم را آغاز می کنم.
 
جلوداریان ادامه داد: اشعارم با موضوع آزاد در حدی است که بتوانم آنها را در قالب مجموعه شعر منتشر کنم اما به دلیل آنکه مجموعه شعرم با عنوان «پریزاد» که سال گذشته منتشر شده بود، اکثر شعرهایم را دربرمی گیرد و منتظر مشاهده بازخورد آن از سوی مخاطبان هستم، مجموعه شعر بعدی خود را در یکی، دو سال آینده منتشر می کنم. 



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار