آبادان؛

احداث بیمارستان در بندر امام توسط صنایع پتروشیمی

بیمارستان در بندر امام توسط صنایع پتروشیمی ساخته می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ فرماندار شهرستان ماهشهر در جلسه شورای راهبردی مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی مستقر در بندر امام خمینی گفت: خوشبختانه در این چند سال اخیر ارتباط و تعامل اثر بخشی بین مدیران صنایع پتروشیمی و مدیران شهری صورت گرفته که باعث بهبود نسبی شرایط زیست محیطی منطقه شده است.

منصور قمر با اشاره به تعامل صنایع و مدیریت شهری افزود: علاوه بر خدمات اجرایی احداث اماکن، صنایع پتروشیمی در امور خیریه هم گام بسیار مهم و ارزشمندی از جمله احداث چند مدرسه و کمک های نقدی و غیر نقدی به سازمان های حمایتی را داشته و بر اساس مصوبات موجود در شورای راهبردی، احداث چند مدرسه دیگر هم در دستور کار خود قرار داده است.

وی گفت: یکی از سهام داران صنایع پتروشیمی برای ساخت یک بیمارستان در بندرامام خمینی پیش قدم شده است که مصوبه آن را هم در دست دارد و در روزهای آینده و نه چندان دور شاهد کلنگ زنی و احداث یک بیمارستان در بندر امام خمینی خواهیم بود.

فرماندار شهرستان ماهشهر با اشاره به نیازمندی و تعامل دو قطب صنایع و مدیریت شهری افزود: مدیریت شهری و صنایع  قادر نخواهند بود که جدا از هم و به صورت مستقل فعالیت داشته باشند. لذا باید بیش از گذشته تعامل و همکاری داشته باشند و با برپایی نشست های متعدد از بروز تبعات ناخواسته جلوگیری کنند.

قمر گفت: مدت زیادی است که نگاه تیمی در مدیریت شهری را در دستور کار خود لحاظ کرده‌ایم و بیش از گذشته بر تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی تاکید داشته‌ایم تا بهترین خدمات را در کمترین زمان ممکن به مردم ارائه دهیم .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.