آبادان؛

حل مشکل مدارس کانکسی دررامشیر

مشکل مدارس کانکسی در شهرستان رامشیر حل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرماندار رامشیر در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان بر همکاری همه دستگاه ها با کمیته پشتیبانی سواد آموزی این شهرستان تاکید کرد.

سعید فیوضی افزود: سال گذشته با برنامه ریزی ها و اقدامات مطلوب خوشبختانه گام های خوبی در زمینه ریشه کنی بی سوادی برداشته شد که این اقدامات موجب شد تا معاون وزیر آموزش و پرورش از فرماندار و اعضای کمیته پشتیبانی سواد آموزی تقدیر کند.

وی گفت: امسال نیز باید بیش از پیش تلاش کنیم تا بی سوادی را به طور کلی ریشه کن کنیم و همه دستگاه ها موظف هستند همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند.

فرماندار رامشیر بر پیگیری جهت احداث مدرسه در روستای رمیله سفلی، پیگیری جهت تامین اعتبار لازم برای حل مشکل مدارسی که کلاس های آنها در کانکس برگزار می شود، همکاری اداره اوقاف و سایر ادارات شهرستان در راستای تهیه پوشاک و لوازم التحریر دانش آموزان بی بضاعت تاکید کرد.

مدیر آموزش و پرورش رامشیر نیز در این جلسه گزارشی از نتایج برگزاری امتحانات نهایی در رامشیر ارائه کرد و گفت: خوشبختانه امسال در امتحانات نهایی شاهد رشد میزان قبولی دانش آموزان بودیم طوری که رامشیر توانست چهار پله در استان صعود داشته باشد.

علی عساکره از عوامل و ادارات شهرستان که در امر برگزاری کنکور با آموزش و پرورش همکاری داشته اند تقدیر کرد و افزود: بازرسان استان از روند برگزاری کنکور در رامشیر نیز خبر داد.رضایت کامل را داشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.