ساری،

73هزار دلنوشته برای امام رضا( ع) از سراسردنیا

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از ارسال 73 هزار دلنوشته برای امام مهربانی ها خبر داد.

73هزار دلنوشته برای امام رضا( ع) از سراسردنیا


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احد جاودانی در جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا(ع) با اعلام اینکه تاکنون 10 دوره جشنواره امام رضا(ع) برگزار شده است گفت: در دوره قبلی جریان دیپلماسی رضوی با دعوت از سفرای کشورهای خارجی که بیشترین نامه را به دبیرخانه ارسال کردند مورد توجه قرار گرفت.

وی از توزیع فراخوان یازدهمین جشنواره بین‌المللی نامه‌ ای به امام رضا (ع) بین ۴۰۰ هزار دانش‌آموز خبر داد.

سید جواد جعفری مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) نیز با بیان اینکه 360 نهاد و سازمان در برگزاری جشنواره رضوی مشارکت دارند از دهه کرامت به عنوان عطیه و نعمت الهی یاد کرد و ابراز امیدواری کرد؛ جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا(ع) در مازندران با همکاری همه دستگاه‌ها باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود.

مشاور ویژه رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز در این نشست گفت: جشنواره رضوی زیباترین و فاخرترین کار در عرصه فرهنگ و هنر کشور است.

محمود واعظی با بیان اینکه 87 کشور جهان در دهه کرامت ویژه برنامه‌هایی در حوزه فرهنگ رضوی برگزار می‌کنند، گفت: 15 دستگاه در بخش بین‌المللی جشنواره امام رضا(ع) فعال هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نسیم
۱۵:۳۹ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
سلام ببخشید من امسال به زیارت امام رضا رفتم همراه با خانواده ام خواهر زاده هشت ساله ایی دارم بنام ستایش که اونم به مشهد امده بوداون نامه ایی نوشته بود واز امام رضا میخواست یه خانه بهشان بدهد چراکه چندین بار خانه اجاره ایی عوض کردن اون میخواست نامه اش را بیاورد وبه حرم امام رضا بیندازد که یادش رفته بود وخیلی خیلی ناراحت شده بود اون ارزویش این بود که رپز صاحب خانه بشوند تا معلم خود را دعوت کند ای کاش یه خانه ایی لمام رضا به انها بدهد ودل این پختر هشت ساله شاد شود اخر ستایش جان در روز تولد اقا علی بن موسی الرضا در تاریخ ۸/۸/۹۸به دنیا امده است