ساری،

آمل آماده برگزاری جشنواره پارک پاک

پنجمین جشنواره پارک پاک در آمل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازساری،جانشین فرماندهی سپاه ناحیه آمل با اشاره به اینکه این جشنواره در سال گذشته با استقبال بسیار خوب مردم روبرو بوده است گفت: پنجمین جشنواره پارک پاک امسال از تاریخ 10 تیر تا پایان تابستان در پارک دهکده طلایی آمل برگزار می شود.

سروان رمضان رنجبربا بیان اینکه 4 سال این جشنواره در بزرگترین پارک مازندران در آمل برگزار شد افزود: مردم تشنه کارهای فرهنگی هستند و توانستیم با همت و همکاری تمام دستگاهها برنامه های خوبی را اجرا کنیم.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه آمل خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره 5 رویکرد اجرای الگوی تفریحات سالم براساس آموزه های دینی، استفاده از فرصت ها برای مقابله با هرگونه آسیب های اجتماعی، مقابله با طلاق و اعتیاد و غنی سازی اوقات فراغت است.

رنجبر تاکید کرد: در این جشنواره 11 غرفه و برنامه های فرهنگی، جنگ شادی، برپایی نماز جماعت، ایستگاه رادیو ، یادواره شهدا و شهدای مدافعان حرم، مسابقات ورزشی، محفل انسی با قرآن، اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی و دیگر فعالیت ها اجرا خواهد شد.

وی همچنین از اجرای غرفه حجاب وعفاف، سومین یادواره شهدای جاوید الاثر، مشاوره دینی و خانواده ، مهد پارک ، جشنواره غذاهای محلی، ایستگاه محصولات فرهنگی، جنگ شادی، جشنواره بومی و محلی خبرداد.

وی با تاکید بر توجه به اقتصاد مقاومتی در برنامه‌های پارک پاک، ادامه داد: باید منویات رهبر انقلاب اسلامی در هر برنامه و جلسه‌ای یادآوری شده تا در زمینه جامه عمل پوشاندن به آن قدم‌های بزرگی برداشته شود.

رنجبر با بیان اینکه برای اجرای اقتصاد مقاومتی و بیان اهداف آن در جامعه از کارشناسان مجرب و توانمند بهره گرفته می‌شود، افزود: برای ایجاد کارآفرینی در بین مردم و ترغیب آنها به ایجاد کارگاه‌های تولیدی کوچک امید داریم گام‌های مؤثری برداریم.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه آمل گفت:درسال گذشته در هر شب شاهد حضور بیش از 2 هزار نفر بودیم که نشان از اعتماد مردم به برنامه های فرهنگی می باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.