اردوهای دانشجویی فرصتی برای آرامش جسم و روح

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز از درون‌زا بودن توسعه علمی این دانشگاه خبرداد و اردوهای دانشگاهی را فرصتی برای آرامش دانشگاهیان دانست.

مهرداد نوابخش رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه این دوره مدیریت همواره شاهد تلاش‌های گسترده همه مسئولان دانشگاه بودیم، به عنوان مثال بسیاری از رشته‌ها با پیگیری‌های مستمر و دیدگاه‌های عالمانه مسئولان گسترش پیدا کردند و دانشگاه آزاد اسلامی توانست عدالت آموزشی بومی شده را در کل جامعه تسری دهد.

وی دانشگاه تهران مرکز را نهادی علمی، مردمی و دانشگاهی با رشد و توسعه درون‌زا دانست و افزود: در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز اعضای هیات علمی و کارکنان این مجموعه بیشتر به صورت بومی و از دل مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شدند و اغلب استادان این دانشگاه 10 تا 20 سال از عمر خود را در دانشگاه آزاد اسلامی گذرانده‌اند، در نتیجه توسعه علمی دانشگاه تهران مرکزی درون‌زا است.

نوابخش با بیان اینکه دو حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی یکی از مهم‌ترین نهادهای حمایتی برای دانشجویان در دانشگاه هستند، تصریح کرد: سعی می کنیم محیط دانشگاه برای دانشجویان توام با شور و نشاط باشد.

وی با تاکید بر برگزاری اردوهای دانشجویی و کارکنان یادآور شد: برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی، ورزشی، فرهنگی، گسترش کانون‌ها و انجمن‌های دانشجویی با توجه به مقررات و آیین نامه‌های سازمان مرکزی می‌تواند فرصتی باشد برای دانشجویان و کارکنان تا با آسودگی، آرامش و سلامت بهتری به فعالیت‌های اساسی در زمینه‌های مختلف بپردازند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار