برخی پروژه‌های عمرانی دانشگاه آزاد تهران مرکز افتتاح شد

بعد از افتتاح پروژه‌های عمرانی واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد ریاست این واحد از تجمیع‌ 17 ساختمان در مرکزیت تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز نشست صمیمی حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با جمعی از دانشگاهیان واحد تهران مرکز در مجتمع ولیعصر‌

ابتدا دکتر میرزاده برای افتتاح پروژه‌های عمرانی تهران مرکز در ساختمان شماره 2 روان‌شناسی این دانشگاه سالن ورزشی شهید مدافع حرم مصطفی صدزاده‌ را افتتاح کرد و سپس به افتتاح سالن ورزشی شهید مدافع دیگر به نام هادی باغبانی پرداخت. 

در این نشست صمیمی مهرداد نوابخش‌ رئیس واحد تهران مرکز و دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، احمدرضا خزایی‌ معاون فرهنگی اجتماعی تهران مرکز، دکتر صمد فرخی استاد پیشکسوت دانشکده علوم پایه تهران مرکز و دکتر محمد علی گذشتی استاد پیشکسوت ادبیات واحد تهران مرکز به ایراد سخنرانی پرداختند در این مراسم ضمن افتتاح پروژه‌های عمرانی تهران مرکز با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از خانواده‌های شهیدان مدافع حرم و برخی استادان نمونه این دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

طیبی نماینده نهاد رهبری و دانشگاه آزاد در تهران نیز در این مراسم گفت: اهمیت علوم انسانی ارزش دارد و باید همه دانشگاهیان به خصوص استادان به رسالت سنگین خود در این باره واقف باشند.

وی افزود: بسترسازی فرصتی است که امروز در اختیار صاحبان علم و معرفت قرار گرفته و باید بیش از پیش فراهم شود.

طیبی با بیان اینکه فلسفه علوم از علوم انسانی می‌گذرد گفت: باید همه علوم در شرق و غرب مورد مطالعه و توجه قرار گیرند تا بتوانیم عقب‌ماندگی خود را از دنیای علم و معرفت که از کوتاهی کردن در زمینه علوم انسانی ناشی شده جبران کنیم.

در ادامه نوابخش‌ رئیس واحد تهران مرکز عنوان کرد: در نظر داریم 60 هزار دانشجو و 17 ساختمان آموزشی در مرکزیت تهران تجمیع‌ شوند.

گذشتی استاد پیشکسوت ادبیات واحد تهران مرکز یادآور شد: با توجه به فضاهای در دست کار امیدواریم در آینده گشایش بیشتری حاصل شود و فضاهای بیشتری در اختیار واحدها قرار گیرد چرا که یکی از مشکلات مطرح شده در عرصه آموزش کیفی همین کمبود فضا‌ها است  که باعث شده به عنوان مثال استادان فضای لازم را برای ارتباط با دانشجو و بهره‌گیری از اوقات فراغت خود نداشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.