تصویب پروژه پیشنهادی دانشگاه آزاد در وزارت نفت

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی درباره یکی از پروژه های پیشنهادی و تصویب شده این دانشگاه در وزارت نفت، جزئیاتی را بیان کرد.

ابراهیم واشقانی فراهانی معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در پی انعقاد تفاهمنامه‌ای که با وزارت نفت برای ازیاد برداشت از مخازن نفتی منعقد شده بود، خوشبختانه یکی از پروژه‌های پیشنهادی دانشگاه آزاد در ذیل این تفاهمنامه به تصویب این وزارت رسید.

وی با بیان اینکه افزایش اثربخشی تزریق گاز برای بهبود بازیافت نفت در میدان کرنج با استفاده از روش های فناورانه عنوان این پروژه است، افزود: اجرای این پروژه دستاورد مهمی برای دانشگاه آزاد محسوب می شود البته پروژه های دیگری نیز به وزارت نفت پیشنهاد شده که در دست بررسی است.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در این پروژه از توان و ظرفیت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه، استفاده می شود، بیان کرد: این پروژه قرار است طی ۴۲ ماه و در سه فاز انجام شود، در فاز اول که پنج ماه به طول می انجامد ۱۲ نفر از همکاران و اعضای هیات علمی این دانشگاه مسئولیت اجرای آن را عهده دار هستند.

ابراهیم واشقانی فراهانی درباره فاز دوم طرح عنوان کرد: این فاز در طول هفت ماه با مشارکت ۱۹ نفر از همکاران دانشگاه و فاز سوم این پروژه طی ۳۰ ماه و با مشارکت ۲۶ نفر از همکاران دانشگاه آزاد انجام می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار