ابلاغ آیین نامه استادان بورسیه دانشگاه آزاد اسلامی

آیین نامه مربوط به اعضای هیات علمی شاغل به تحصیل در دوره دکتری دانشگاه آزاد که قرار است به صورت بورسیه تحصیل کنند به واحدهای این دانشگاه ابلاغ شد.

وحیدی مدیرکل هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به مصوبه یک صد و شصت و یکمین جلسه (مورخ پنجم خرداد ۹۵) هیات رییسه دانشگاه گفت: مقرر شد به اعضای هیات علمی شاغل به تحصیل در دوره کتری تخصصی که تاکنون اقدام به انعقاد قرارداد بورس با واحد دانشگاهی محل اشتغال نکرده اند تا ۳۱ شهریور ۹۵ مهلت داده شود که نسبت به عقد قرارداد بورس با واحد دانشگاهی مربوط اقدام کنند.

ابلاغ آیین نامه استادان بورسیه دانشگاه آزاد اسلامی

وی عنوان کرد: در صورت عدم انعقاد قرارداد بورس توسط این گونه اعضای هیات علمی، عواقب عدم ارتقا به مرتبه استادیاری بر عهده فرد است.

وحیدی ادامه داد: پرونده کسانی که در مهلت مقرر اقدام نکردند، براساس مفاد بخشنامه (شماره ۹۱۰۷۲/۷۷ در تاریخ ۱۴ آذرماه سال ۹۳) در هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اعضای هیات علمی واحد مطرح و بررسی می شود.

مدیرکل هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه مسئولیت اجرای دقیق و نظارت بر این موضوع برعهده معاونان آموزشی واحدهای دانشگاهی است، یادآور شد: معاونان آموزشی واحدها موظف هستند، مراتب را به صورت کتبی به تمام اعضای هیات علمی با مرتبه مربی ابلاغ کنند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار