امحاء بیش ازیک تن موادمخدر در سنندج

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، هزار و 564 کیلوگرم مواد مخدر پنج استان کشور با حضور استاندار و جمعی از مسئولان در سنندج امحا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،در سومین روز از هفته مبارزه با مواد مخدرطی مراسمی که در مجتمع اشتغالزایی رها در شهرک ساحلی سنندج برگزارشد، یک تُن و 564 کیلوگرم انواع تریاک، هرویین و سایر مواد مخدر کشف شده در استان های ایلام، کرمانشاه، همدان، زنجان و کردستان امحا گردید. 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: برای کشف و ضبط این میزان مواد مخدر زحمات زیادی کشیده شده است.

سلیم کریمی افزود: جمهوری اسلامی ایران عزم راسخی برای مبارزه با مواد مخدر داردکه از نمونه های عینی آن شهادت نیروهای انتظامی در مبارزه با مواد مخدر هستند.

وی درادامه خواستارتلاش همه دستگاه های مرتبط با مواد مخدر در راستای مبارزه با این مواد خانمانسوز شد وگفت: مسئولان استان باید درفراهم نمودن زمینه اشتغالزایی برای معتادان بهبود یافته تلاش کنند

گفتنی است، اجرای نمایشی پنج دقیقه ای در ارتباط با تبعات مواد مخدر توسط گروه نمایش چکاوک و اجرای برنامه ورزشی از سوی نوجوانان و جوانان عضو باشگاه های ورزشی سطح سنندج از جمله برنامه هایی بود که دراین مراسم برگزارشد.

31 خرداد الی ششم تیرماه به نام هفته مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده است.

انتهای پیام/م - س
برچسب ها: امحا ، موادمخدر ، حضور ، کشف ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.