چهارحلقه مار به دام ماموران "آتش نشانی" افتادند

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از صید چهار حلقه مار در یک منزل مسکونی خبر داد و گفت: این مارها پس از صید توسط ماموران آتش نشانی در دامن طبیعت رها شدند.

 

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،رامین اسدنژاد گفت: بعدازظهر روز جمعه، پس از تماس با سامانه 125 نیروهای ایستگاه شمار 4 با حضور در یک منزل مسکونی نسبت به صید چهارمین حلقه مار که یک و نیم متر طول داشت اقدام کردند.

 

وی افزود: مارهای صید شده در این منزل مسکونی دارای طول یک تا یک و نیم متری بوده و پس از صید در محل امنی در بیرون از شهر در دامن طبیعت رها شده‌اند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج بیان کرد: از هفته گذشته تاکنون و در یک اتقاق نادر چهار حلقه مار در این منزل صید شده‌اند.

وی درادامه افزود: با هدف تامین امنیت ساکنان این منزل در صورت رضایت مالک نیروهای این سازمان آمادگی لازم جهت بازدید کلی جهت علت حضور این مارها در این منزل را دارند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج به شهروندان توصیه کرد در صورت رویت مار در منزل مسکونی به هیچ وجه اقدام به صید آن نکرده و از طریق سامانه 125 مراتب را به این سازمان اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.