شیراز؛

برداشت غیرمجاز 9 میلیونی نتیجه اعتماد به متصدی کافی نت

با تلاش ماموران پلیس فتا، فردی كه از طریق اینترنت اقدام به برداشت غیرمجاز 9 میلیون ریال از حساب بانکی کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده نیروی انتظامی جهرم گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان جهرمی مبنی بر برداشت غیرمجاز مبلغ 9 میلیون ریال به صورت اینترنتی از حساب وی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتای این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ عبدالعظیم انصاری افزود: در بررسی اولیه مشخص شد؛ فرد یا افرادی با در اختیار داشتن اطلاعات عابر بانک شاکی، مبلغ 9 میلیون ریال را از طریق اینترنت از حساب بانکی وی برداشت کرده اند.
وی تصریح کرد: با بکارگیری روش های فنی و شگردهای خاص پلیسی، متهم که متصدی یک کافی نت در شهرستان جهرم بود، شناسایی و دستگیر شد.
فرمانده نیروی انتظامی جهرم ادامه داد: متهم در بازجویی های به عمل آمده اعتراف کرد؛ برخی از مشتریان با در اختیار قرار دادن اطلاعات بانکی خود، انجام امور اینترنتی خود را به ما می سپرند و من هم با برداشتن شماره حساب و رمز دوم کارت عابر بانک شاکی که به منظور ثبت نام امور تحصیلی فرزندش مراجعه كرده بود، اقدام به 9 میلیون ریال خرید اینترنتی كردم.
سرهنگ انصاری افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضائی شد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار