احمدی:

رتبه تک رقمی کسب می کنیم

بازیکن تیم فوتبال مشهد گفت: با توجه به افراد جذب شده و نفراتی که قراردادشان برای لیگ شانزدهم تمدید شده است رتبه تک رقمی در فصل آتی لیگ برتر بدست می آوریم.

مصطفی احمدی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اظهارکرد: خوشحالم یک سال دیگر در خدمت مردم خونگرم مشهد هستم و افتخار می کنم از اینکه یک سال دیگر شاگرد کاظمی ماندم، سعی می کنم با انجام بازی های خوب برای تیمم در لیگ شانزدهم مفید باشم.

وی افزود: امیدوارم امسال سال خوبی برای مجموعه باشد ،در فصل جدید مانند هفته آخر لیگ پانزدهم از الان حمایت ها شروع شود که بتوانیم نتایج در خور استان خراسان کسب کنیم دل هوادارانمان را با نتایج خوبی که بدست می آوریم خوشحال کنیم.

بازیکن تیم فوتبال مشهد گفت:با توجه به شناختی که از فرهاد کاظمی دارم تاکنون نفرات خوبی برای تیم جذب کرده اند و در چند روز آینده هم چند بازیکن دیگر به مجموعه باشگاه اضافه خواهند شد  ،مطمئن باشید چند تا از این بازیکنان در فصل آتی لیگ برتر پدیده خواهند شد.

وی بیان کرد: در لیگ شانزدهم نسبت به لیگ پانزدهم نتایج بهتری کسب خواهیم کرد و با توجه به افراد جذب شده و نفراتی که قراردادشان برای لیگ شانزدهم تمدید شده است رتبه تک رقمی در فصل آتی لیگ برتر بدست می آوریم.

احمدی در پایان اضافه کرد: متاسفانه با گذشت یک ماه از پایان لیگ برتر هنوز بابت پارسال از تیم طلبکار هستم و مدیر عامل تیم قول داده است تا قبل از اردوی ترکیه با بازیکنان به طور کامل تسویه حساب کند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار