مسابقات جهانی اسکیت هاکی - ایتالیا

برد شیرین شاگردان صدقی در مقابل سرخپوستان

اسکیت بازان کشورمان امروز به مصاف تیم پرقدرت مکزیک رفت.

برد شیرین شاگردان صدقی در مقابل سرخپوستان

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگا ران جوان بیست و دومین دوره مسابقات جهانی اسکیت هاکی در ایتالیا در حال برگزاری است.

اسکیت بازان کشورمان امروز 4 تیر ماه به مصاف تیم پرقدرت مکزیک رفت. در نیمه نخست این دیدار،تلاش شاگردان صدقی به ثمر نشست و دانیال باقری زننده نخستین گل این نیمه برای ایران شد، در ادامه ،گل دوم ایران توسط جلال کیهانفر وارد دروازه مکزیک و درنهایت اسکیت باز ان با نتیجه2 بر1 به رختکن رفتند.

درنیمه دوم این دیدار ،شروع نیمه با گل رائول برای مکزیک همراه بودو در ادامهمیگوئل گل سوم مکزیک را به ثمر رساند. فرزاد هوشیدری گل سوم و تساوی ایران را وارد دروازه مکزیک کردو جلال کیهانفر گل چهارم ایران را به ثمر نشاندو این دیدار با نتیجه 4بر 3 باسود تیم کشورمان پایان یافت.

در این مسابقات 72 تیم از 31 کشور جهان در مجموع 1500 اسکیت باز حضور دارند . رقابت های جهانی اسکیت هاکی 2016 به میزبانی آسیاگو و روانا ایتالیادر حال برگزاری است.

تیم ملی اسکیت هاکی کشورمان با حضور در رقابت های آسیایی تاکنون مقام های دوم وسوم آسیا و در بخش بانوان درسالهای حضور خود مقام سومی این رقابت ها را د ر کارنامه خود دارد ،دراین دوره از مسابقات تیم ملی اسکیت هاکی بزرگسالان در بخش آقایان برای سومین حضور خود را تجربه می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار