ورود 3 مربی بین المللی اسکیت به ایران

امسال شاهد ورود سه مربی بین المللی اسکیت هاکی به ایران خواهیم بود، مربیانی که برای رشد و ارتقای سطح فنی بازیکنان ایرانی به تهران سفر خواهند کرد.

ورود 3 مربی بین المللی اسکیت به ایرانبه گزارش گروه ورزشی باگاه خرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، پس از تعامل مناسب فدراسیون و مسئولان مربوطه با چهره های مطرح و تاثیرگذار اسکیت هاکی جهان، دهم شهریورماه سال جاری شاهد حضور مجدد کریستین مولر آلمانی در تهران خواهیم بود. وی سفری 10 روزه به تهران خواهد داشت تا تیم ملی اسکیت هاکی مردان ایران را بار دیگر تمرین دهد و آنالیزی از عملکرد ملی پوشان در این مدت داشته باشد.
 
مارینا فاگووگا جالینر فرانسوی نیز در همین ایام وارد تهران خواهد شد. وی برای تمرین و هدایت تیم ملی اسکیت هاکی بانوان ایران به کشورمان سفر خواهد کرد و در شهرهای تهران و تبریز بانوان اسکیت هاکی را مورد ارزیابی قرار خواهد داد.
 
و در پایان، چوکا کوزی وری فنلاندی به صورت اختصاصی برای تمرین دروازه بان های اسکیت هاکی به ایران اسلامی سفر می کند. این مربی با هدف ارتقای مهارت های دروازه بان های تیم ملی و البته علاقه مندان به این رشته به کشورمان خواهد آمدتا سطح فنی و دانش مهارتی این افراد را ارتقا بخشد.
 
فدراسیون اسکیت تمام تلاش خود را کار گرفته تا با امکانات موجود و بهره وری از فرصت هایی که در اختیار دارد تیم ملی اسکیت هاکی قدرتمندی را روانه بازیهای آسیایی آبان ماه و بازیهای زمستانی اسفندماه سال جاری کند. بازیهای آسیایی در شهر لی شوی چین و بازیهای زمستانی در ساپورای ژاپن برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار