تجلیل از خادمان اقتصادی مشهد

سخنگوی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد از برگزاری مجموعه همایش هایی به منظور تجلیل از خادمان اقتصادی مشهدالرضا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ژیلا حصاری گفت: یکی از سیاست های شهرداری مشهد در سالهای اخیر افزایش مشارکت های مردم در حوزه اقتصادی در پروژه های شهری بوده است.

وی افزود: بی شک شهروندان و مردم ایران در اقتصاد پررونق شهری سهیم هستند و شهرداری با فراهم ساختن زمینه حضور مردم در این حوزه، شرایط انتفاع آنها در سودی همراه با معنویت را فراهم آورده است.

سخنگوی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد تصریح کرد: یکی از روشهای مشارکت مردم و سهیم کردن آنها در اقتصاد شهر عرضه اوراق مشارکت کلان پروژه هایی مانند خطوط قطار شهری است.

حصاری با اشاره به استقبال مردم برای مشارکت در توسعه شهر افزود: تجربه دوره های قبل عرضه اوراق مشارکت نشان می دهد که استقبال مردم هر روز بیشتر شده و با توجه به بحران های مالی برخی شرکت ها و موسسات مالی؛ و به واسطه اعتماد و امنیتی که مردم نسبت به سرمایه گذاری در پروژه های شهرداری دارند این حضور، رشد چشمگیری داشته است.

وی شهروندانی که در پروژه های شهری مشهد مشارکت می کنند را خادمین شهر امام رضا در سنگر اقتصاد دانسته و بیان کرد: خدمت به زائرین صرفا در لباس خدام آستان قدس نیست بلکه طبق روایات هر قدمی که برای خدمت به زائرین از مبدا صورت میگیرد نیز از اجر معنوی برخوردار است.

سخنگوی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد گفت: شهروندانی که با خرید اوراق مشارکت در توسعه شهری مانند توسعه خطوط قطار شهری سهیم شده اند چون در بهبود خدمت رسانی به زائرین شریک شده اند بی شک علاوه بر بهره گیری از سود اقتصادی، از اجر معنوی هم برخوردار هستند.

حصاری افزود: با توجه به لزوم قدرشناسی از خادمین شهر مقدس مشهد، معاونت اقتصادی شهرداری مشهد تصمیم دارد طی مراسمی از خادمین اقتصادی مشهدالرضا تجلیل نماید.

وی یادآور شد: در همین راستا مجموعه همایش هایی در فرهنگ سراهای شهر برگزار و ضمن تجلیل از خادمان اقتصادی هر منطقه، با هم اندیشی با نخبگان و فرهیختگان هر منطقه راهکارهای افزایش مشارکت مردم در شهر بررسی می شود.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.