اهواز؛

برگزاری جلسه هدفگذاری روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان

جلسه هدفگذاری روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به منظور بررسی عملکرد سالانه بر اساس شاخص های عمومی و اختصاصی وزارتی و استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، این جلسه در ادامه جلسات هدفگذاری و بررسی عملکرد قسمت های مختلف اداره کل با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان،مدیر روابط عمومی و کارشناسان این واحد در دفتر مدیرکل برگزار شد.

 مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این جلسه با تأکید بر هدفگذاری و برنامه مداری اظهار کرد: تمامی واحدهای اداره کل باید  یک برنامه هدفمند داشته باشند و در راستای محقق کردن اهداف و دستیابی به چشم انداز در نظر گرفته شده گام بردارند.

وی ضمن ابراز رضایت از عملکرد روابط عمومی اداره کل بیان کرد:روابط عمومی در سال گذشته رتبه دوم را در سطح کشور کسب نمود که جای تشکر و قدردانی دارد و انتظار می رود این جایگاه، حفظ و در جهت رسیدن به جایگاههای بالاتر تلاش بیشتری شود.

کیانی زاده با بیان اینکه هر سالی که می گذرد با تجاربی که بدست می آورید به سمت کیفی تر شدن بروید،گفت:نسبت به دریافت و انعکاس اطلاعات و اخبار سریع تر و به روز تر اقدام کنید و ابتکار و نوآوری داشته باشید.

احسان حاجی نجف،مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان نیز در این جلسه به تشریح عملکرد سال گذشته و شاخص های ارزیابی وزارت پرداخت و برنامه های این واحد برای سال جدید را ارائه نمود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.