شهرکرد؛

اجرای 12 عنوان ویژه برنامه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی

همزمان با «هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی»، 12 عنوان ویژه برنامه در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه های «هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» از 6 تا 12 تیرماه جاری و همزمان با سراسر کشور در استان اجرا می شود.

علی گرجی، از پیش بینی اجرای 12 عنوان ویژه برنامه در این هفته خبر داد و افزود: هدف این برنامه ها باز تولید و باز تعریف مبانی اساسی انقلاب اسلامی، در 2 محور استکبار شناسی و استکبار ستیزی است.

وی اضافه کرد: برنامه های این هفته با رویکرد بازخوانی جنایات و افشای اقدامات ضدحقوق بشری آمریکا در ایران، آگاهی‌بخشی درخصوص سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی و حمایت از گروه های تروریستی، تبیین اندیشه و معرفی سیره و خصوصیات اخلاقی شهدای هفتم تیر، تجلیل و تکریم ایثارگران انقلاب اسلامی شامل شهدای هفتم تیر، شهدای ترور و جانبازان شیمیایی، و معرفی چهره نفاق و سازمان تروریستی منافقین به عنوان ابزار دست استکبار جهانی برگزار می شود.

وی افزود: مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد فاجعه‌ هفتم تیر و شهادت آیت الله دکتر شهید بهشتی (ره) و جمعی از یاران انقلاب اسلامی منجمله شهید رحمان استکی، از ساعت 19 فردا دوشنبه 7 تیر در مسجد جامع شهرکرد از جمله این برنامه هاست.

گفتنی است: هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت الله دکتر شهید بهشتی (ره) و جمعی از یاران انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) در حادثه انفجار در دفتر حزب جمهوری اسلامی در سال ۱۳۶۰ است.

شهید رحمان استکی نماینده استان چهارمحال و بختیاری در اولین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در حادثه 7 تیر به شهادت رسید.

6 تا 12 تیرماه به سبب جنایات متعدد آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران، به عنوان «هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.