شهرکرد؛

برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در 123 نقطه چهارمحال و بختیاری

راهپیمایی روز جهانی قدس امسال، همگام با امت اسلامی در 123 نقطه استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در 122 نقطه چهارمحال و بختیاریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در روز جمعه آینده 11 تیرماه در 123 نقطه شهری و روستایی سراسر این استان خبر داد.

علی گرجی اظهار داشت: مردم شریف چهارمحال و بختیاری در روز قدس امسال نیز همگام با امت اسلامی و در خیزشی عظیم در کنار جبهه بزرگ مقاومت و بیداری اسلامی، فریاد آزادی، استقلال، حقانیت و مظلومیت سر می دهند و انزجار خود را از اشغالگران قدس عزیز اعلام می دارند.

وی ادامه داد: این راهپیمایی در شهرکرد مرکز استان رأس ساعت 11 صبح از محل میدان امامزادگان دو معصوم (س) آغاز و از مسیر چهارراه بازار، چهارراه ولی عصر (عج)، چهارراه شریعتی، چهارراه شهید باهنر، به مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر ختم می شود.

گرجی افزود: سخنران مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرکرد، سردار محمدعلی آسودی مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

آخرین جمعهٔ ماه مبارک رمضان طی پیامی از سوی حضرت امام خمینی (ره) در سال 1358 و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل غاصب، به عنوان «روز قدس» نامگذاری شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.