شهرکرد؛

راهپیمایی پرشور روز قدس تقویت کننده جبهه مقاومت

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، تقویت کننده جبهه مقاومت و اوج گرفتن انتفاضه در سراسر سرزمین های اشغالی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام کریم سرافراز، روز قدس را یکی از افتخارات انقلاب اسلامی ایران برشمرد که به تدبیر حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) نامگذاری و پایه و اساس حمایت از مظلومین در دنیا شد.

وی،‌ قدس را  مسئله اصلی جهان اسلام و خط قرمز مسلمانان دانست و افزود: روز قدس، روز عزت مستضعفین و مظلومان و هشدار به ابرقدرتهای جهان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: روز قدس، از فراموش شدن ملت مظلوم فلسطین در اذهان جهانیان پیشگیری کرد و توجه آزادیخواهان دنیا را به این مسئله مهم معطوف ساخت.
 
سرافراز تصریح کرد: انتفاضه فلسطین و بازگشت عزت به جهان اسلام از برکات روز جهانی قدس است، هر چند برخی از حکام کشورهای اسلامی خیانت کرده و در حال عادی سازی روابط خود با رژیم اشغالگر قدس هستند.

وی، با بیان اینکه روز قدس در بسیاری از کشورهای دنیا اعم از اسلامی و غیراسلامی و حتی اروپایی نیز جلوه کرده است، گفت: مسلمانان و حتی غیر مسلمانان و آزادیخواهان در اکثر کشورهای دنیا این روز را گرامی می دارند و از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام انزجار می کنند.

سرافراز، با اشاره به برپایی تظاهرات میلیونی در ایران اسلامی و سایر کشورها برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین در روز قدس، حضور پرشور در این آیین فراملی را باعث تقویت جبهه مقاومت و اوج گرفتن انتفاضه در سراسر سرزمین های اشغالی دانست. 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص اهمیت راهپیمایی روز قدس افزود: ملت بزرگ ما با حضور یكپارچه در راهپیمایی روز قدس، فریاد رساى خود را در حمایت از ملت فلسطین به گوش جهانیان مى‏ رساند.

سرافراز، حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را لبیک به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و تجدید پیمان با آرمان های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری دانست و با دعوت از هم استانیهای ولایتمدار چهارمحال و بختیاری برای حضور پرشور در این راهپیمایی اظهار داشت: بسیجیان و پاسداران سپاه قمر بنی هاشم (ع) نیز دوشادوش اقشار مختلف مردم غیور استان در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس شرکت می کنند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار