مردم استان چهارمحال و بختیاری با حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس، حماسه ای دیگر آفریدند.

برپایی باشکوه راهپیمایی روز قدس در چهارمحال و بختیاری
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در استان چهارمحال و بختیاری همگام با امت اسلامی و با حضور پرشور و چشمگیر اقشار مختلف مردم و مسئولان، از ساعت 11 صبح آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در 11 تیرماه 95 برگزار شد.

مردم نقاط مختلف شهری و روستایی در شهرستان های 9 گانه این استان با حضور باشکوه و حماسی در این راهپیمایی عظیم، برگ زرین دیگری بر افتخارات این مرز و بوم افزودند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با فریادهای بلند و شعارهای کوبنده «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و ... ضمن اعلام انزجار از رژیم اشغالگر قدس و محکومیت جنایات صهیونیست غاصب و پلید، و حمایت از مظلومان فلسطینی، مقاومت اسلامی در منطقه و وحدت جهان اسلام، بر آزادی قدس شریف تأکید کردند.

حضور و نقش آفرینی نوجوانان و جوانان، ایستگاه نقاشی کودک و نوجوان، شرکت اقوام مختلف با لباس های محلی و ... از بخش ها و جلوه های این راهپیمایی بود.

گفتنی است: آخرین جمعهٔ ماه مبارک رمضان طی پیامی از سوی حضرت امام خمینی (ره) در سال 1358 و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل غاصب، به عنوان «روز قدس» نامگذاری شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار