شهرکرد؛

تنها با روحیه انقلابی می‌توان قدس را آزاد و اسرائیل را نابود کرد

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: تنها با روحیه انقلابی در کشورهای مسلمان می‌توان قدس شریف را آزاد و رژیم غاصب اسرائیل را نابود کرد.

تنها با روحیه انقلابی می‌توان قدس را آزاد و اسرائیل را نابود کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدعلی آسودی، صبح امروز در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد گفت: روحیه انقلابی یک اکسیر است و بدون داشتن روحیه، فکر و عمل انقلابی نمی توان قدس شریف و سرزمین‌های اشغالی را آزاد کرد.

وی افزود: محور اصلی خط انقلاب و ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌های دشمن، روحیه انقلابی است.

آسودی، با اشاره به وجود دو رویکرد در مقابله با صهیونیسم، اضافه کرد: رویکرد اول ناسیونالیستی، غیر اسلامی و با روحیه سازش است و رویکرد دوم که امام خمینی (ره) بر آن تأکید داشت، مطابق اسلام ناب محمدی (ص)، داشتن روحیه جهادی، و وحدت و یکپارچگی مسلمین جهان در جهت آزادسازی سرزمین‌های اشغالی است.

وی با بیان اینکه با رویکرد ناسیونالیستی نمی‌توان در این زمینه به مقصد رسید، یادآور شد: امام خمینی (ره) به همین دلیل آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز دفاع از قدس شریف انتخاب کرد که می‌دانست بدون داشتن روحیه، فکر و عمل انقلابی نمی‌توان قدس شریف را آزاد کرد.

آسودی اضافه کرد: اگر هر قوم، ملت، جنبش و گروه انقلابی یک قدم در برابر دشمن عقب بنشیند و دشمن و قدرت او را بپذیرد، آن وقت دشمن خود را یک قدم تا رسیدن به خواسته‌ خود که نابودی اسلام و مسلمین است نزدیک‌تر می‌بیند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پس از رهنمودهای امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه جوانان انقلابی کشورهای جهان شناسایی و سازماندهی شوند، حزب‌الله شکل گرفت و با روحیه، فکر و عمل انقلابی اجازه پیشروی به صهیونیست‌ها در جنگ را نداد.

وی تصریح کرد: ایستادگی انصارالله یمن در مقابل بمباران‌ها و تهاجمات، آزادسازی فلوجه با کمترین تلفات و وجود شهادت طلبی در بین مسلمانان برخاسته از همین روحیه، فکر و عمل انقلابی است.

آسودی اضافه کرد: در کشورهای عراق، سوریه، لبنان، یمن، بحرین و سرزمین‌های اشغالی در ستیز با دشمن از مدلی که امام خمینی (ره) مبدع آن بود استفاده می‌شود.

وی تأکید کرد: این یادگار امام خمینی (ره) باید حفظ شود و نباید اجازه دهیم که خدشه‌ای به روحیه انقلابی‌مان وارد شود.

آسودی با اشاره به دوران 8 سال دفاع مقدس، یادآور شد: دلیل اینکه رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادند و آزادگان ما زیر شکنجه‌های دشمن مقاومت می‌کردند، داشتن روحیه انقلابی بود.

گفتنی است: راهپیمایی روز جهانی قدس، همگام با امت اسلامی و از ساعت 11 صبح امروز جمعه 11 تیرماه 95 با شرکت پرشور اقشار مردم روزه دار و بویژه جوانان و نوجوانان در 123 نقطه استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.