شهرکرد؛

تقدیر استاندار از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس

استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی از حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.

تقدیر استاندار از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی از حضور گسترده و پرشور مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد.

متن پیام قاسم سلیمانی به شرح زیر است: 

خداوند بزرگ و بلند مرتبه را شاکریم که بار دیگر به ما توفیق داد تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و به پیروی از امام خمینی (ره) و لبیک به ندای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، همراه و هم صدا با اقیانوس بیکران و خروشان امت اسلام، انسان های آزاده، آزاد اندیش، آزاد مرد، خیرخواه و حق طلب دنیا، در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس در سراسر چهارمحال و بختیاری، فریاد حمایت از قدس شریف، برائت از رژیم صهیونیستی و اعلام انزجار از استکبار جهانی و حامیان آنان را به گوش جهانیان برسانیم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: فریاد رسای مردم روزه دار چهارمحال و بختیاری در روز جهانی قدس نشان از انزجار و نفرت از ددمنشی رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از مقاومت اسلامی ملت فلسطین بود که عظمت، افتخار، اقتدار و عزت جامعه اسلامی را در برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، اسرائیل و انگلیس به نمایش گذاشت.
 
در بخش دیگری از پیام استاندار آمده است: امید دارم که این گونه حمایت های همه جانبه از مردم بی دفاع، مظلوم و ستمدیده فلسطین، برگ زرین دیگری بر مجموع افتخارات بشر دوستانه مردمان بام ایران بیافزاید.

گفتنی است: راهپیمایی روز جهانی قدس، روز جمعه 11 تیرماه 95 همگام با امت اسلامی و با شرکت پرشور اقشار مردم روزه دار و بویژه جوانان و نوجوانان در سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

انتهای پیام/ض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار