ابراز علاقه شیرر برای هدایت تیم ملی انگلیس

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال انگلیس برای مربیگری تیم ملی کشورش ابراز علاقه کرد.

ابراز علاقه  شیرر برای هدایت تیم ملی انگلیسبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پس از استعفای هاجسون از سرمربیگری انگلیس،آلن شیرر بازیکن سال های دور تیم ملی انگلیس بار دیگر برای هدایت تیم ملی کشورش ابراز علاقه کرد.

 شب گذشته پس از شکست 2 بر یک تیم ملی فوتبال انگلیس مقابل ایسلند و حذف از گردونه رقابت‌های یورو 2016، روی هاجسون بلافاصله از سمت سرمربیگری سه‌شیر ها استعفا داد.

اکنون از چند مربی از جمله ساوت گیت و پاردو به عنوان جانشینان هاجسون نام برده می شود.اما شیرر هم خود را برای هداییت تیم ملی کشورش نامزد کرده است.

او که در 63 بازی ملی 30 گل به ثمر رسانده فاش کردکه قبل از انتصاب هاجسون در سال 2012 به اتحادیه فوتبال انگلیس رفته و تقاضای هدایت تیم ملی را کرده اما او را به دلیل بی تجربگی نپذیرفته اند.
آلن شیرر در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی» گفت: به اتحادیه فوتبال انگلیس رفتم و گفتم که می‌خواهم سرمربی تیم ملی انگلیس شوم، اما مرا آنها نگاه کردند و گفتند: نه، تجربه نداری. من گفتم: خب، شما تاکنون مربیان باتجربه ای را استخدام کرده اید و  دستمزد بالایی می پردازید، (اما نتیجه نگرفته اند)من هم بدتر از آنها نتیجه نمی گرفتم.

سرمربی نیوکاسل در 8 مسابقه، ادامه داد: دوباره پیشنهادم را به اتحادیه فوتبال انگلیس خواهم داد، حتی اگر گرت سوات‌گیت به عنوان سرمربی جدید انتخاب شود، می‌توانم تجربیاتم را در اختیار سوت‌گیت قرار دهم. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار