ساوت گیت موقتا جانشین هاجسون می شود

سرمربی تیم ملی زیر 21 سال انگلیس به طور موقت هدایت تیم ملی بزرگسالان این کشور را در دست می گیرد.

ساوت گیت موقتا جانشین هاجسون می شودبه گزارش خبرنگار  حوزه دنیای ورزش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از آن که مارتین گلن رئیس اجرایی فدراسیون فوتبال انگلستان اعلام کرد معرفی جانشین دائمی روی هاجسون،سرمربی مستعفی تیم ملی انگلیس،ممکن است یک سال طول بکشد،نام گرت ساوت گیت به عنوان سرمربی موقت این تیم مطرح شد.

دوشنبه شب،با شکست انگلیس  مقابل ایسلند در مرحله  16 تیمی رقابت های یورو 2016 روی هاجسون بلافاصله استعفا داد.

گزارش ها حاکی از آن است که آرسن ونگر و کلودیو رانیری لستر سیتی  به احتمال فراوان از گزینه های جانشینی هاجسون هستند.اما گلن در سخنان خود تمایلی به نام بردن از کسی نداشت.

با این وجود رئیس اجرایی اتحادیه فوتبال انگلیس غیر مستقیم گفت: اگر آنها تا اولین مسابقه انگلیس در مرحله مقدماتی جام جهانی 4،که روز 4 سپتامبر مقابل اسلواکی است،جانشین هاجسون را معرفی نکنند،ساوت گیت راه حل"بسیار واضح"موقتی برای تیم ملی این کشور خواهد بود.

  او درباره زمان معرفی سرمربی جدید انگلیس گفت:ما می خواهیم تا زمان اولین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی یک نفر را پیدا کنیم، اما اگر نتوانستیم،یک طرح موقت در ذهن داریم.

 ما در مورد نام ها امروز صحبت نمی کنیم،اما یک گزینه بسیار آشکار را انتخاب خواهیم کرد. 

گلن افزود هنوز از گزینه های جانشینی هاجسون و این که چه کسانی بیشترین شانس را دارند اطلاعی ندارد و پایان این هفته با دیوید گیل (نایب رئیس) و دن اشورث (مدیر فنی) شروع به انتخاب افراد خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار