روزبهانی در تورنمنت چین

بوکسور وزن 81 کیلوگرم با کسب سهمیه المپیک ریو ،در تورنمنت چین شرکت می کند.

روزبهانی در  تورنمنت چینبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های جهانی بوکس با حضور 469 بوکسور از 105 کشور در شهر باکو آذربایجان به پایان رسید، بوکسورهای ایرانی در مسابقات گزینشی المپیک ریو در باکو عملکرد ضعیفی داشت و هیچ سهمیه المپیکی کسب نکرد. 

بدین ترتیب کارنامه تیم ملی بوکس کشورمان بسته شدو با المپیک خداحافظی کرد.رقابت های حرفه ای جهان که ماه آینده در ونزوئلا برگزار می شود، آخرین رویداد برای کسب سهمیه المپیک است که سجاد محمدپور، امین قاسمی پور و سجاد محرابی نماینده ایران در رقابت های ونزوئلا هستند.

در مسابقات در هر وزن 12 نفر حضور دارند که 6 بوکسور برتر هر وزن راهی المپیک می شوند. 
تیم ملی بوکس ایران تاکنون تنها با احسان روزبهانی در وزن 81 کیلوگرم و از طریق مسابقات حرفه ای، سهمیه المپیک 2016 ریو را به دست آورده است.

احسان روزبهانی ملی‌پوش وزن 81 کیلوگرم که از طریق شرکت در مسابقه‌های بوکس حرفه‌ای جهان APB توانسته تاکنون تنها سهمیه بوکس کشورمان برای حضور در المپیک 2016 ریو را کسب وقبل از آن عازم چین شده تا در تورنمنتی که از امروز 8 تیر ماه برگزار می‌شود، شرکت کند.

مراسم وزن‌کشی و قرعه‌کشی این رقابت‌ها فردا 9 تیر برگزار می شود.

غلامرضا کریمی به عنوان مربی و علی چراغی به عنوان مربی بدنساز احسان روزبهانی را در این سفر همراهی می کنند.

اکبر احدی سرمربی تیم‌های ملی بوکس حرفه‌ای ایران که کار هدایت روزبهانی را بر عهده دارد، با توجه به اینکه امین قاسمی پور و سجاد محمدپور را برای حضور در مسابقه‌هایAPBدر ونزوئلا همراهی می کند و به همین علت در سفر چین هدایت روزبهانی را کریمی و چراغی بر عهده خواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار