مربی اختصاصی احسان روز بهانی گفت:حال احسان بسیار رضایتبخش و از آمادگی فوق تصوری برخوردار است.

احدی:احسان دارای انرژی فوق تصوری استبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان احسان روزبهانی بوکسور المپیکی کشورمان در وزن 81 کیلوگرم که در تورنمنت آزاد چین شرکت کرد در دور سوم و در حالی که در جمع  4 تیم برتر قرار گرفت،مقابل نماینده کره جنوبی کل راند را جلو بود، اما با ضربه سر محکمی از سوی حریف به بینی روزبهانی وارد شد.


همین ضربه باعث شکستگی و پارگی روی بینی وی شد و به دلیل خونریزی شدید پزشکان اجازه ادامه مبارزه را به وی ندادند. در نهایت بازی به سود حریف کره‌ای اعلام شد و به عنوان سومی را رسید. .احسان روزبهانی در وزن 81 کیلوگرم تنها نماینده بوکس ایران در المپیک ریو 2016 است روزبهانی، این سهمیه را از حضور در مسابقات بوکس حرفه ای در بلغارستان کسب کرده است.


اکبر احدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:در حال حاضر وضعیت احسان بسیار خوب و رضایتبخش است و از آمادگی فوق تصوری برخوردار است . وی در 2 نوبت صبح و عصر یه تمرینات خود ادامه می دهد.من به عنوان مربی وی روز به روزبه بهبودی و حال مساعد احسان امیدوار تر می شوم.


وی خاطرنشان کرد:احسان مدت یکسال و نیم است که موفق به کسب سهمیه المپیک شده است که در طول این مدت به تمرینات مداوم خود پرداخته و با توجه به مصدومیت پشت سر گذاشته از آمادگی بالایی دارد. تنها نگرانی ما شرکت نکردن احسان در تورنمنت های مختلف است.


احدی در پایان گفت: به عنوان مربی احسان از عملکرد وی بسیار راضی هستم و خداروشکر همه مسایل برای حضور خوب وی به عنوان تنها نماینده بوکس کشورمان ،در مسابقات المپیک محیاست.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار