زنجان؛

دستگيری زور گيرسابقه داردر خرمدره

فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره از دستگيری زورگير در مدت سه ساعت که اقدام به سرقت و زورگيری در خرمدره کرده بود ،خبر داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ عباس حسنی گفت : در پی وقوع يك فقره زور گيري منجر به سرقت خودرو پرايد در شب گذشته در روستاي قلعه حسينيه از توابع شهرستان خرمدره ، مأمورين قرارگاه مبارزه با سرقت پليس شهرستان تلاش وسيع و گسترده اي را جهت شناسايي و دستگيري سارق يا سارقين آغاز نمودند.

وي افزود: با انجام تحقيقات ميداني و اقدامات فنی کارآگاهان پليس متهم به هويت (ج- ب) در مدت سه ساعت بعد از وقوع بزه را شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه دستگير و جهت انجام تحقيقات به مقر انتظامي انتقال دادند.

سرهنگ عباس حسنی ادامه داد : در تحقيقات و بررسي هاي به عمل آمده از متهم و در مواجهه با شواهد و قرائن ارائه شده از سوي مأمورين، وي به ارتکاب زور گيري در شب جاري اعتراف كرد.

اين مقام انتظامي گفت: با فعاليت چشمگير مامورين خودرو پرايد مسروقه نيز كشف و متهم پس از تشکيل پرونده و تکميل تحقيقات جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي گرديد.

سرهنگ عباس حسني خطاب به شهروندان افزود:ماموران اين فرماندهی شبانه روز جهت ايجاد احساس امنيت براي شهروندان تلاش خواهند کرد و انتظار است شهروندان توصيه هاي ايمني و حفاظتي که توسط پليس ارائه مي گردد را جدي بگيرند تا مجرمان نتوانند به راحتي به اهداف شومشان دست يابند


انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۰۹ تير ۱۳۹۵
با سپاس از جان بر کفان نیروی انتظامی..........