گیلان؛

تجلیل از شمشیر باز گیلانی برای قرار نگرفتن در مقابل رژیم اشغالگر

شهردار و اعضای شورای شهر رشت از شمشیربازگیلانی که در دو رقابت جهانی کسب سهمیه المپیک مقابل حریفی ازرژیم اشغالگر قدس حاضر نشد ، تجلیل کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛در آستانه روز جهانی قدس ، ثابت قدم شهردار و جمعی از اعضای شور ای شهر رشت امروز باحضور در منزل محمد رهبری ملی پوش گیلانی شمشیربازی ایران که در دو رقابت جهانی که می توانست سهمیه المپیک کسب کند ، مقابل حریفی از رژیم اشغالگر قدسبازی نکرد، تجلیل وقدردانی کرد.

براساس پیش بینی کارشناسان ، این شمشیرباز گیلانی حتی شانس حضور وکسب مدال در المپیک را نیز داشت اما برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین درمقابل رژیم صهیونیستی در این دومسابقه حاضر نشد.

محمد رهبری نیز در این دیدار از مسولان شهرداری وشورای شهر رشت خواست درخصوص وضعیت اشتغالش مساعدت کنند تا بتواند با خیالی آسوده به ورزش حرفه ای خود وکسب افتخارات بیشتر برای گیلان وایران بپردازد.

ثابت قدم شهردار رشت نیز گفت :اینگونه مراسم ها در راستای برند سازی شهر وتجلیل از نخبگانی که اعتبار انسانی کلانشهر رشت هستند انجام می شود.

محمد رهبری شمشیرباز گیلانی تیم ملی در اسلحه سابر ، در مسابقات جهانی مجارستان و ایتالیا مقابل حریفانی از رژیم اشتغالگرقدس مسابقه نداد واز حضور در المپیک محروم شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.